وزیر علوم: آیت‌الله رئیسی یک‌پهلوان سیاسی بود

تهران- ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و ‌فناوری آیت‌الله رئیسی، را یک پهلوان سیاسی دانست و گفت: از جامعه فرهیختگان انتظار می‌رود نامزدی را انتخاب کنند که اینگونه باشد.

محمدعلی زلفی گل در نشست بین المللی یک دهه سخن رهبر انقلاب با جوانان آمریکا و اروپا پس از قرائت پیام سرپرست ریاست جمهوری درباره انتخابات پیش‌رو گفت: آیت الله رئیسی یک پهلوان سیاسی بود و کسی که می خواهد رئیس جمهور باشد بای پهلوان سیاسی باشد که پهلوانی با قهرمانی متفاوت است.

وزیر علوم گفت: در عالم پهلوانی و در رقابت پهلوانی همواره اخلاق و وجدان و انصاف در آن رعایت می شود. آیت‌الله رییسی یک پهلوان سیاسی بود و در خواست دارم فردی که می خواهد سکاندار اجرایی کشور باشد، قبل از آن باید یک پهلوان سیاسی باشد.

زلفی گل خطاب به جامعه دانشگاهی گفت: مطالبه اول قشر فرهیخته از نامزدهای انتخابات این باشد که نامزد ریاست جمهور قبل از هر چیزی یک پهلوان سیاسی باشد.

نشست بین‌المللی یک دهه سخن رهبر حکیم انقلاب اسلامی با جوانان آمریکا و اروپا روز چهارشنبه ۲۳ خرداد در محل سالن شهید آیت‌الله رئیسی در سازمان مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد. همچنین در این نشست در حضور وزیر علوم و فرزند رئیس جمهور شهید، از دست اندرکاران ساخت سالن اجتماعات مزین به نام آیت‌الله رئیسی تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، نشست یک دهه سخن رهبر حکیم انقلاب اسلامی با جوانان آمریکا و اروپا؛ ورق‌خوردن تاریخ از شرق تا غرب امروز (چهارشنبه) با قرائت پیام سرپرست ریاست جمهوری آغاز شد.

در این نشست در سالن شهید رئیسی ساختمان مرکزی دانشگاه تهران، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، سعیدرضا عاملی، رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و رئیس دانشکده مطالعات جهان، محمدجواد لاریجانی، رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و محمدرضا مخبر دزفولی، رئیس فرهنگستان علوم و هانیه سادات رئیسی، دختر شهید ایت‌الله رئیسی حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha