از کشف سوخت قاچاق تا دستگیری سارقان خودرو خارجی در غرب استان تهران

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف ۷هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه به ارزش ۲۱میلیارد ریال در منطقه امیرآباد خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز چهارشنبه گفت: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق و خارج از شبکه در منطقه امیرآباد شهرستان ملارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی پلیس و شناسائی محل نگهداری سوخت قاچاق در امیرآباد، ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی وارد محل شده و موفق به کشف ۷ هزار لیتر بنزین خارج از شبکه شدند.

سرهنگ نورمحمدی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش سوخت خارج از شبکه و اموال موجود در کارگاه را ۲۱ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این عملیات پلیس یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق
سردار مهدی کرمی جانشین فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران حین گشت زنی با کنترل محورهای مواصلاتی و خودروهای عبوری در محور اتوبان ساوه به تهران به دو دستگاه خودروی نیسان و وانت مزدا مشکوک شده و موفق به توقیف خودروها شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۹۵ بسته جورچین و ۲۰ بسته آرایشی اسباب بازی، ۹ عدد خمیر بازی و ۴ گونی حاوی عروسک و یک هزار و۲۰۰ کیلوگرم بادام هندی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.


ناکامی سارقان ماکسیما سوار در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ صباشهر شهریار حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی ماکسیما پارک شده در کنار دکه مشکوک شده و به آن نزدیک شدند که سرنشین آن به محض دیدن گشت انتظامی، متواری می شود.

وی افزود: با استعلام پلاک خودروی فراری از مرکز پیام مشخص شد خودروی ماکسیمای سفید رنگ دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۸۱ ورآورد بوده که با آغاز عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودروی مسروقه در یکی از محورهای مواصلاتی شهریار متوقف و ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از خودروی توقیفی، تعداد ۲ عدد بیسیم دستی، یک عدد آچار شلاقی بزرگ، ۲ عدد تایلیور کشف و ۲ سارق دستگیر شده به پایگاه آگاهی شهریار منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهریار با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت تحت عنوان مامور و بعنف اعتراف کردند، افزود: ۲ سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha