استاندار: تکمیل پروژه‌های اجرایی دولت سیزدهم در فارس شتاب می‌گیرد

شیراز - ایرنا -استاندار فارس گفت: تکمیل بسیاری از پروژه‌های عمرانی؛ درمانی و راهسازی فارس تا پایان دوره چهار ساله دولت سیزدهم برنامه ریزی شده بود، اما اکنون مقرر شده با شتاب بخشی به عملیات اجرایی، بسیاری از این پروژه‌ها تا چهار یا شش ماه آینده بهره‌برداری شود.

به گزارش ایرنا ، محمدهادی ایمانیه،پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شیراز با حضور وزیر کشور، بیان کرد: مسئولان اجرایی فارس می کوشند بسیاری از پروژه‌های راه‌سازی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، آب و برق و عمرانی پیش از موعد مقرر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به افتتاح مخزن ۲ هزار متر مکعبی بیدزرد شیراز و حل چالش آبی این روستا، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم یکهزار روستای فارس دچار چالش آبی بودند و آب شرب آنان از طریق تانکر یا آب چاه‌های کشاورزی تامین می‌شد، خوشبخاته طی بیش از ۲ سال گذشته مشکل آب بیش از ۳۰۰ روستا با همکاری خوب بسیج سازندگی و آبفا حل شد که بیدزرد یکی از آنها است.

استاندار فارس ادامه داد: رفع چالش، تنش و بحران آبی ۳۰۰ روستای دیگر نیز در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

ایمانیه اضافه کرد: برای رفع چالش آبی ۴۰۰ روستای باقیمانده نیز تدابیری اتخاذ شده و به زودی قرارداد آن بین بسیج سازندگی، قرارگاه امام حسن مجتبی کشور و وزارت نیرو منعقد می‌شود.

شهر شیراز تبدیل به کارگاه سازندگی شده است

استاندار فارس درباره افتتاح بزرگراه شهید آیت الله رییسی، گفت: پس از افتتاح آزاد راه شیراز – اصفهان ترافیک به ورودی شمالی شیراز در شمال غرب شهر انتقال یافته و افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی در رفع مشکل ترافیکی این منطقه بسیار اثرگذار است.

وی بیان کرد: بزرگراه آیت الله حائری شیرازی نیز که به تازگی بهره برداری شده، به انتقال بهتر مردم غرب شیراز به مرکز شهر کمک شایانی می‌کند.

ایمانیه اظهار کرد:تلاش های شهرداری و همراهی شورای اسلامی شیراز سبب شده تا جای جای این شهر، تبدیل به کارگاه سازندگی شود و پروژه‌های در دست احداث به صورت سه شیفته و جهادی فعال است تا به رفاه مردم شیراز بینجامد.

استاندار فارس ادامه داد: بعد از ظهر امروز نیز پروژه احیای زندیه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود که احیای مجموعه تاریخی زندیه از پروژه‌های مهم برای مردم و علاقه مندان به شیراز است.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی وزیر کشور پنجشنبه ۲۴ خزداد ۱۴۰۳ به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی به استان فارس سفر کرد.

افتتاح مخزن ۲هزار مترمکعبی آب روستای بید زرد ، افتتاح بزرگراه شهید آیت الله رییسی و تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان، کلنگ‌زنی فاز نخست پروژه ملی احیای زندیه واقع در میدان شهدا در بافت فرهنگی و تاریخی شیراز و شرکت در چندین جلسه فرهنگی و اجتماعی کارگروهی استانداری فارس از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به شیراز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha