مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در کردستان منصوب شد

سنندج- ایرنا- "هندرین قادرخانزاده" به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای مردمی "سعید جلیلی" نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کردستان معرفی شد.

به گزارش ایرنا، "هندرین قادرخانزاده" طی حکمی از سوی «محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای مردمی "سعید جلیلی" در استان کردستان منصوب شد.

قادرخان زاده فرزند شهید بهنام قادرخان زاده و برادرزاده پنج شهید والامقام از خانواده قادرخانزاده در استان کردستان است، وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت و از فعالان سیاسی استان کردستان است.

قادرخانزاده در گفت و گوبا ایرنا، ایجاد بستر لازم جهت مشارکت حداکثری مردم در جریان بزرگ و حساس انتخابات را مهمترین هدف خود عنوان کرد و گفت: ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بین ستادهای مردمی نیروهای انقلاب جهت انتخاب اصلح و ادامه جهاد خدمت رسانی که به دست شهید جمهور در استان کردستان آغاز شده ، ضروری است.

وی از مردم استان کردستان خواست با توجه به دستاوردها و توجه ویژه رئیس جمهور شهید به استان کردستان و آغاز نهضت عظیم خدمت رسانی در این استان ، با حضور حداکثری در پای صندوق های رای موجب ادامه راه این نهضت توسط سعید جلیلی در استان شوند.

قادرخانزاده اظهار کرد: در این راه دست تمامی آحاد مردم کردستان به خصوص نیروهای انقلابی را به می فشارم و ان شاالله دعای خیر مردم عزیز در این مسیر یاری دهنده و گره گشا باشد.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در کردستان منصوب شد

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha