انتخاب رییس جمهور هم‌تراز انقلاب اقتدار ایران را در جهان دوچندان می‌کند

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: انتخاب رییس جمهور هم‌تراز انقلاب، عزت و اقتدار ایران اسلامی را در جوامع جهانی دوچندان می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: پس از شهادت شهید آیت الله رییسی، رییس جمهور عزیزمان، در عرصه حساس انتخاب زودرس قرار گرفتیم اما امت اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته در تمامی صحنه های سیاسی خوش درخشیدند.

وی افزود: اکنون به همان اندازه که انتخابات برای ما با اهمیت است، دشمنان نظام اسلامی نیز بیکار نبوده و هجمه‌های خود را علیه نظام آغاز کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: در چنین شرایطی تمام تلاش دشمن، تحریف ارزش‌ها و دستاوردهای با ارزش دولت انقلابی و نظام برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات است.

وی تصریح کرد: دشمنان طی سال‌های گذشته در جنگ سخت و نیمه سخت شکست خوردند و بار دیگر از طریق جنگ نرم به میدان آمده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار گفت: وظیفه اصلی ما در شرایط کنونی این است که با تبیین ارزش های انقلاب و بیان شاخص‌های ریاست جمهوری هم تراز انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: شاهد انتخاباتی پرشور باشیم و همانگونه که شهید آیت‌الله رییسی هم تراز انقلاب بود، فرد جایگزین ایشان نیز در همین سطح انتخابات باشد و راه این شهید گرانقدر و سایر شهدای خدمت را تداوم بخشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha