شهریه باشگاههای ورزشی در ملارد باتوجه به اوقات فراغت تابستانی افزایش نداشته است

ملارد - ایرنا - مسئول امور نظارت و بازرسی باشگاهها و اماکن ورزشی شهرستان ملارد با بیان اینکه باتوجه به شروع اوقات فراغت تابستانی و به منظور رفاه حال خانواده ها، گفت: شهریه باشگاههای ورزشی سطح این شهرستان نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و در سال جاری نیز بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۲ اخذ می گردد.

میثم فیضی مسئول امور نظارت و بازرسی باشگاهها و اماکن ورزشی شهرستان ملارد روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به شروع اوقات فراغت تابستانی و به منظور رفاه حال خانواده ها و تشویق آنها به روی آوردن به امر ورزش ، با توجه به نرخ نامه سال ۱۴۰۲ و عدم اعلام تعرفه های جدید در سال ۱۴۰۳ ، موسسین باشگاهها و اماکن ورزشی موظفند ضمن نصب نرخ نامه سال ۱۴۰۲ ، می بایست بر اساس این نرخ نامه نسبت به اخذ وجه و شهریه اقدام نمایند.

وی افزود: درصورت گرانفروشی و افزایش قیمت بیشتر از نرخ نامه ارسالی ،ضمن معرفی به اداره تعزیرات ، علاوه بر جریمه نقدی نسبت به پلمپ باشگاه نیز اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باشگاههایی که مدارک و مستندات جهت رتبه‌بندی و درجه بندی باشگاهها و اماکن ورزشی را ارائه ننموده اند، درجه ۳ محسوب می شود ، شرایط درجات و رتبه‌بندی بالاتر صرفا داشتن مساحت باشگاه بزرگ نمی باشد.

فیضی ادامه داد : تعرفه سال ۱۴۰۲ مصوبه هیات وزیران برای رشته های ورزشی آموزشی در استان تهران برای ۱۱ جلسه در ماه در باشگاههای درجه ۳ به شرح زیر می باشد.
آمادگی جسمانی :۲/۷۱۸/۷۵۰ ریال
بدنسازی : ۳/۹۳۷/۵۰۰ ریال
کشتی : ۲/۳۴۳/۷۵۰ ریال
ورزش همگانی : ۲/۸۱۲/۵۰۰ ریال
کاراته:۲/۴۳۷/۵۰۰ ریال
تکواندو : ۲/۰۶۲/۵۰۰ ریال
ژیمناستیک : ۲/۸۱۲/۵۰۰ ریال
شنا : ۵/۶۲۵/۰۰۰ ریال
فوتسال و فوتبال : ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال
والیبال : ۲/۶۲۵/۰۰۰ ریال
باستانی و پهلوانی : ۲/۰۶۲/۵۰۰ ریال
اسکیت :۴/۱۲۵/۰۰۰ ریال
بسکتبال : ۲/۸۱۲/۵۰۰ ریال

شهرستان ملارد دارای ۱۱۸ باشگاه خصوصی و ۳۲ باشگاه دولتی است که از این تعداد ، ۲۰ باشگاه به ورزش فوتبال و ۵ استخر دولتی و خصوصی به باشگاهداری در رشته شنا می پردازند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha