امام جمعه گنبدکاووس: مردم از فرصت قربان تا غدیر برای اطعام نیازمندان استفاده کنند+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: مردم از فرصت عید قربان تا عید غدیر بهترین استفاده را برای اطعام نیازمندان ببرند تا پاداش اخروی خوبی نصیبشان شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی صبح روز دوشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان گنبدکاووس اظهار کرد: هر یک از مومنان به اندازه توان خود می‌تواند با تمرکز مساجد محل به یک یا چندین همسایه‌ غذا یا گوشت نذری دهند.

وی با تاکید بر اهمیت کمک به نیازمندان، گفت: راه رسیدن به معرفت الهی و دست زدن به چادر حضرت زهرا(س) برای بانوان و دامن حضرت امیرالمومنین(ع) برای مردان در روز قیامت، مهربانی‌کردن و گره‌گشایی از سختی مردم است.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: برآورده کردن حاجات مومنان و نیکوکاری بر اساس توان، مهر نامه اعمال مؤمنان است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه مردم غزه نماز عید قربان خود را در خرابه‌های بجای مانده از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی خواندند، بیان کرد: نمی‌شود انسان بود اما نسبت به این جنایات بی‌تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: حضور آمریکا در منطقه و وجود غده سرطانی به اسم رژیم صهیونیستی مهمترین منکرات است و امیدواریم خداوند به مسلمانان نابودی این رژیم و پیروزی مردم غزه را عیدی دهد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به در پیش بودن آزمون بزرگ دیگری برای ملت ایران در هشتم تیرماه، گفت: نظرسنجی حکایت از افزایش هفت تا هشت میلیونی اعلام آمادگی مردم برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد که از برکات خدمت صادقانه شهید جمهور محسوب می‌شود.

وی افزود: ملت ایران بار دیگر با مشارکت پرشور خود در انتخابات پیش رو، باعث افتخارآفرینی در تاریخ ایران اسلامی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha