۳ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85517150
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۱۲ میلیارد ریال نذورات عید قربان در گلستان جمع‌آوری شد

گنبدکاووس- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: بیش از ۶۱۲ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال نذورات نقدی و غیرنقدی مردم استان ویژه عید قربان برای اهدا میان نیازمندان در پایگاه‌ها ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شد.

عیسی بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ پایگاه شامل دفاتر امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرهای گلستان، نذورات قربانی و وجوهات مردم برای توزیع بین نیازمندان جمع‌آوری کردند که بیش از ۵۳۵ میلیارد ریال آن غیرنقدی بود.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده در عید قربان بیش از ۳۱۴ میلیارد ریال مربوط به مراکز نیکوکاری و افزون بر ۲۹۷ میلیارد ریال مربوط به پایگاه‌های ثابت و سیار بود که ۷۳ میلیارد ریال آن شامل دام زنده، گوشت قربانی و هدایای نقدی توسط معتمدان در روستاها جمع آوری و در همان روستا میان نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: به عنوان نمونه اهدای ۵۱۸ راس گوسفند، ۲۰ راس گاو، افزون بر ۱۷ هزار کیلوگرم گوشت قرمز و ۲ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم مرغ مربوط به روز عید قربان است و در روزهای قبل و بعد از آن هم کمک‌ها نقدی و غیر نقدی مردم جمع آوری شد.

بابایی بیان کرد: کمیته امداد هر ساله با توجه به نزدیک شدن ایام ذی‌الحجه برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری گوشت قربانی و نذورات نقدی مردم را برای توزیع میان نیازمند و اقشار کم برخوردار و ۸۴ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی افزود: نذورات مردم گلستان طبق روال هر ساله میان نیازمندان و افراد کم برخوردار و بیماران سخت درمان استان توزیع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha