۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۵
کد خبر: 85511947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سیل به بخش کوهستانی کجور نوشهر خسارت زد +فیلم

۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۵
کد خبر: 85511947
سیل به بخش کوهستانی کجور نوشهر خسارت زد +فیلم

نوشهر - ایرنا - بخشدار کجور نوشهر از وقوع سیل در برخی روستاهای این بخش کوهستانی غرب مازندران خبر داد و گفت: برابر گزارش های دریافتی این حادثه تاکنون علاوه بر تلف کردن ۱۰ راس گاو دامداران حدود ۲۰ هکتار اراضی ‌کشاورزی منطقه را تخریب کرد.

جواد عارفی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : سیل حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در این بخش حادث شد و هم اینک اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و بخش پای کار آمده اند و مشغول خدمات رسانی به اهالی روستاهای سیل زده هستند.

وی با بیان این که تاکنون گزارشی کاملی از خسارتهای سیل دریافت نشد، اظهار کرد : هم اینک تعدادی از روستاها از جمله اویل، کشکک، لاشک، چناربن، بین و کلیک بخش کجور در گیر سیلاب شدند و نهادهای خدمات رسان نیز با ادوات و تجهیزات مربوط در این مناطق حضور دارند.

بخشدار کجور اضافه کرد: این خسارت های اولیه است و احتمال آنکه خسارت بیشتر باشد دور از انتظار نیست.

هواشناسی مازندران روز گذشته نسبت به احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای، افزایش سطح آب رودخانه‌ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.

بخش ییلاقی و کوهستانی کجور نوشهر با گستردگی حدود هزار و ۱۷۳ کیلومتر مربع، ۶۴ روستا و ۲ نقطه شهری در غرب مازندران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha