۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۰۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85512159
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۱۴۲ بیمار بستری دربیمارستان قائم رشت به مراکز درمانی منتقل شدند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: تمام ۱۴۲ بیمار بستری در بیمارستان قائم رشت که بامداد امروز دچار آتش سوزی شد به سایر مراکز درمانی رشت منتقل شدند.

اسدالله عباسی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید میدانی از محل حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمان وقوع آتش‌سوزی ۱۴۲ بیمار شامل ۱۰۹ نفر در بخش‌ عادی و ۳۳ بیمار در بخش‌های ویژه بستری بودند.

وی با بیان اینکه وضعیت بیماران منتقل شده به مراکز درمانی در حال بررسی است، اضافه کرد: جزییات دقیق حادثه و حادثه‌دیدگان بعد از بررسی‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع این آتش‌سوزی در بامداد سه‌شنبه نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و هلال‌احمر در قالب چندین اکیپ برای اطفاء حریق اعزام شدند.

وی از مردم خواست تا به شایعات توجه نکنند چراکه با دستورات صادر شده ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم (عج) رشت در حال بررسی است.

استاندار گیلان همچنین با حضور در بیمارستان‌های پورسینا، حشمت و رازی رشت ضمن عیادت از تعدادی از بیماران منتقل شده بیمارستان قائم (عج) به این مراکز درمانی، در جریان چگونگی ارائه خدمات به آنان قرار گرفت.

بیمارستان قائم عج رشت بامداد امروز دچار حریق شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت این آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

هادی سلیمی مدیرعامل هلال احمر گیلان نیز پیش از این گفته بود: ۱۵ مصدوم این حریق به مراکز درمانی منتقل شدند و هیچ کس به دلیل آتش سوزی فوت نکرده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha