۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85512171
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع شهرستان چرام مهار شد

یاسوج -ایرنا -فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبانه روز گذشته تاکنون سه فقره آتش سوزی در شهرستان چرام واقع در جنوب استان مهار شده است.

سرهنگ ابراهیم جانی نسب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی ها در مناطق دم دره، برم مرغابی و شیرازی شهرستان چرام گزارش شد.

وی بیان کرد: با تلاش مجموعه امدادگران منابع طبیعی، تشکل های مردمی و نیروهای ستاد بحران، آتش سوزی های مناطق برم مرغابی و شیرازی دوشنبه شب مهار شد و با افزایش مجموعه نیروها، کنترل آتش سوزی در منطقه دم دره نیز صبح امروز انجام گرفت.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علت این آتش سوزی ها، سرایت آتش از پسماند مزارع و باغات بوده گفت:۲ نفر از عاملان این آتش سوزی ها شناسایی و با دستور دادستان شهرستان بازداشت و مراحل پرونده قضایی آنان در حال انجام است.

وی تاکید کرد: مساحت عرصه خسارت دیده از این آتش سوزی ها پس از برآوردهای کارشناسی اعلام می شود.

جانی نسب همچنین از همکاری و حضور دادستان، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار و شورای اداری و شورای تامین، تشکل های مردم نهاد و مجموعه همکاران منابع طبیعی استان و شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه قدردانی کرد.

جانی نسب از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه های کهگیلویه وبویراحمد مراتب را به شماره های تماس رایگان ۱۳۹ و ۱۵۰۴ گزارش کنند.

شهرستان چرام در ۱۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha