اتوبوس‌های جدید در خطوط شهری منطقه ۱۷ پایتخت بکارگیری شد

تهران بزرگ - ایرنا - آیین بهره‌برداری از ناوگان نوسازی شده اتوبوسرانی خط ۴۰۴ منطقه ۱۷ صبح سه‌شنبه ۲۹ خرداد با حضور مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی، شهردار منطقه ۱۷ و خانواده معظم شهدای این منطقه برگزار و هشت دستگاه اتوبوس جدید در این خط شروع بکار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار منطقه ۱۷ در حاشیه این آیین ضمن تبریک عید سعید قربان از افتتاح خطوط جدید اتوبوسرانی در این منطقه خبر داد و گفت: ورود اتوبوس‌های جدید باعث تحول در حمل و نقلی شهری است و امسال چند پروژه بزرگ عمرانی نیز در منطقه در دست اجرا داریم.

رضا سیفی با بیان اینکه پایانه فعلی اتوبوسرانی به زودی تبدیل به یک بوستان جهت رفاه اهالی محله می‌شود، اظهار کرد: تا پایان سال جاری چند بوستان در منطقه ۱۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران و حومه نیز گفت: بیش از ۱۲ سال است که اتوبوسرانی تهران نوسازی نشده که این عدم نوسازی مردم را آزار می‌داد ولی در این دوره مدیریت شهری با همت شهردار تهران نزدیک به ۲۰ همت قرارداد برای خرید اتوبوس بسته شده و نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس هم با چین قرارداد بسته‌ایم.

مهدی علیزاده با بیان اینکه ۳ هزار دستگاه اتوبوس در حال حاضر داریم و ۹۶۰ دستگاه از این تعداد اتوبوس، نوسازی شده است، ادامه داد: برنامه ریزی شده از این اتوبوس‌های بازسازی شده در تمام مناطق شهری استفاده کنیم. شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان اتوبوس بیش از ۱۰ سال غیر فعال بودند ولی با قرارداد اخیر امکان کار و تولید برای آنها فراهم شده تا با تولید اتوبوس به نوسازی و بروزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت کمک کنند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha