۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85512218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کردستان آغاز بکار کرد

سنندج- ایرنا- ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سنندج مرکز استان کردستان به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان در آیین افتتاحیه این ستاد در سنندج اظهار کرد: کردستان نیازمند بودجه توازنی و تبعیض مثبت است چرا که ظرفیت‌های زیادی دارد و استفاده از این ظرفیت‌ها و تحول در این استان در گرو انتخاب رئیس جمهوری توانمند مانند قالیباف است.

جلال اصغری افزود: ۶ نامزدی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند اصلح هستند اما ما با توجه به سابقه مدیریتی قالیباف، این کاندیدا را شایسته ریاست جمهوری ایران می‌دانیم.

وی با بیان اینکه قالیباف برای این کشور در مناصب مختلف زحمات زیادی متحمل شده‌ است، اضافه کرد: راه‌اندازی پلیس ۱۱۰ برای خدمت به مردم، راه‌اندازی سامانه ۱۹۷ برای نظارت مردم بر پلیس و شهر موشکی ایران را از جمله اقدامات موفق قالیباف می توان ذکر کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان، ادامه داد: بودجه شهرداری در زمان آقای قالیباف جهش ویژه‌ای یافت و یکی از شهردارانی است که در تهران در مورد آن به شایستگی صحبت است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان یادآور شد: توسعه فضای سبز شهری و رفع مشکل ترافیک از دیگر اقدامات قالیباف در زمان شهرداری تهران بوده است.

به گفته اصغری، قالیباف در تمامی دوران‌های مدیریتی‌اش تحول‌گرا بوده و قطعا با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تحول خوبی در کشور ایجاد خواهد کرد و خدمات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشکل بیشتر قوانین مصوب در قوه مقننه، در اجرا است که قطعا قالیباف با تجربه‌ای که در عرصه‌های مختلف دارد، این نقیصه را هم برطرف خواهد کرد.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha