۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85511657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشارکت گسترده در انتخابات مسیر توسعه کشور را سرعت می‌بخشد

سنندج- ایرنا- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مسیر رشد توسعه کشور و به تبع آن استان را سرعت می بخشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسفندی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی انتخاباتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: اولویت ما در شرایط کنونی، ترغیب حضور حداکثری جامعه دانشگاهی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با اشاره مسئولیت سنگین هدایت جامعه، گفت: همراهی کردن جامعه در یک مسیر، وظیفه‌ای مهم و سخت است؛ همانطور که پیامبر اسلام(ص) نیز هدایت جامعه و هم سو شدن آنان را یک مسئولیت سنگین، برشمرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: همدلی و تفاهم در جامعه با توجه به تکثر قومیت و مذهب سخت است ولی باید توجه کرد اگر هر قشری با تفکر مختلف بتواند یک مسیر مشترک را انتخاب کند قطعا جامعه به سمت رستگاری پیش خواهد رفت.

مشارکت گسترده در انتخابات مسیر توسعه کشور را سرعت می‌بخشد

حجت الاسلام والمسلمین اسفندی از نامزدها و طرفداران آنان خواست از تخریب و بدگویی یکدیگر اجتناب و در چارچوب قانون، تبلیغات کنند.

وی ادامه داد: تخریب نامزدها، باعث بدبینی و اخلال در آرامش جامعه است و باید دانست تغییر و رشد استان کردستان و کشور به حضور حداکثری ما در انتخابات وابسته است.

بررسی برنامه راهبردی انتخاباتی از جمله جلسات هم اندیشی، دعوت به نمایندگان ستادی هر نماینده در بازگو کردن برنامه های خود در دانشگاه، جلسه هم اندیشی اساتید و گوش دادن به نظرات و خواسته های دانشجویان و اساتید در این جلسه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha