۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85512336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۶۳۵ تن کالای اساسی در خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌شمالی گفت: یکهزار و ۶۳۵ تن کالای اساسی در بهار امسال برای تنظیم بازار استان توزیع شد.

محمد محمدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ این میزان کالا شامل برنج پاکستانی، برنج هندی، روغن، شکر، گوشت منجمد و مرغ است.

وی خاطرنشان کرد: محدودیتی در زمینه توزیع کالاهای اساسی در این استان وجود ندارد و با توجه به تقاضای بازار کالاها از جمله گوشت تامین می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌شمالی تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۴۳۲ تن کالاهای اساسی در سال ۱۴۰۲، ۹ هزار و یک تن کالا در سال ۱۴۰۱و ۲ هزار و ۲۳۶ تن انواع کالای اساسی در سال ۱۴۰۰ در بازار استان توزیع شد.

ارسال ۳۲۴ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات

محمدزاده در بخش دیگری از سخنانش بر ارسال ۳۲۴ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی در بهار امسال خبر داد و گفت: تاکنون برای ۲۷۸ پرونده حکم صادر شده است که در این خصوص حدود ۲۰ میلیارد ریال نیز جریمه شدند.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور فاکتور، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور و در حوزه قاچاق کالا و ارز با موضوع دخانیات، ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) و لوازم بهداشتی و آرایشی بوده است.

۴۴ درصد از جمعیت یک میلیون نفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha