رییس ستاد انتخابات یزد: مدیران مانند شهید رئیسی به دنبال خدمت صادقانه باشند

یزد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: مدیران باید خدمت صادقانه به مردم را همانند شهید رئیسی سرلوحه کار خود قرار دهند تا شرمنده شهدا به خصوص شهدای خدمت نشویم.

به گزارش ایرنا، " علی اکبر عزیزی " روز سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان میبد افزود: شهید جمهور و خدمت آیت‌الله دکتر رئیسی، خدمتگزاری به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده بود و باید این هدف و فرهنگ روز به روز در کشور تقویت شود.

وی ادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و باحضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه در سطح استان و شهرستان‌ها صورت گرفته و مسایل مرتبط در شهرها بررسی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین در جمع اعضای ستاد انتخابات اردکان گفت: تمامی عوامل اجرایی و اعضای ستادهای انتخابات باید به گونه‌ای عمل کنند که انتخابات در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به صورت جدی دنبال شود تا شاهد انتخاباتی پرشور و باحضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشیم.

رییس ستاد انتخابات یزد: مدیران مانند شهید رئیسی به دنبال خدمت صادقانه باشند

عزیزی گفت: به عوامل اجرایی انتخابات توصیه می‌شود قانون انتخابات را مطالعه و به آن آگاهی لازم داشته باشند.

وی افزود: عوامل اجرایی انتخابات به هیچ عنوان اجازه اینکه به نفع یا علیه نامزدی موضع داشته باشند را ندارند و ورود به این موضوع ممنوع است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha