۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85512642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت پر شور در انتخابات اقتدار و امنیت کشور را افزایش می‌دهد

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت: حضور و مشارکت پر شور مردم در انتخابات از راه‎‌های افزایش اقتدار، امنیت و گره گشایی مشکلات کشور است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز سه‌شنبه در گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان اردستان افزود: در حوزه انتخابات کلام رهبر فرزانه انقلاب یک امر اساسی است و همه باید تلاش کنیم حضور در انتخابات پرشور و حداکثری باشد.
وی اظهار کرد: در انتخابات مجلس دوازدهم ۸۴ درصد از واجدان شرایط شهرستان شرکت کردند، در این دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز باید این حضور بیشتر شود.
فرماندار اردستان بیان کرد: در ۳۳ ماه خدمت دولت سیزدهم در کشور و شهرستان کارهای زیادی انجام شده که باید گفته شود، از جمله الحاق زمین در روستاها و شهرها و انجام کارهای عمرانی فراوانی در بخش راه که در پی آن ۲۵۰ کیلومتر راه خراب شهرستان اردستان با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد ریال، آسفالت شد.

وی افزود: در حوزه اشتغال در دولت شهید رئیسی تسهیلات خوبی توزیع شد و نزخ بیکاری در شهرستان به ۶/۸ درصد کاهش یافت، همچنین نرخ جمعیت از منفی به مثبت تغییر یافته و مهاجرت معکوس را شاهدیم.

وی اظهار کرد: در حوزه انرژی در شهرستان کارهای زیادی صورت گرفته است، ۴۲ نیروگاه خورشیدی کوچک و یک نیروگاه پنج مگاواتی در آینده نزدیک افتتاح می شود که از جمله کارهای زیرساختی دولت در اردستان است.

احمدی طبا گفت: امسال سال آخر شورا هاست، این یک سال را قدر بدانید و با برنامه ریزی کار کنید تا موفق باشید.

شهرستان اردستان بابیش از ۴۳هزار نفر در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha