هزار و ۳۱۳ طرح محرومیت زدایی در همدان اجرا شده است

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هزار و ۳۱۳ طرح محرومیت زدایی در بخش های مختلف عمرانی توسط بسیج سازندگی همدان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار مظاهر مجیدی روز چهارشنبه در جمع گروه های جهادی افزود: آبرسانی که یکی از مشکلات بزرگ همدان به ویژه روستاها است توسط گروه های جهادی اجرا شد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی همدان در حوزه انتقال و توزیع آب در شبکه های روستایی و ساخت مخازن بتنی و هوایی کارهای بزرگی انجام داده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در بخش فرهنگ، عمران و راه روستایی هم کارهای بزرگی صورت گرفته است.

سردار مجیدی گفت: اندیشه امام راحل از راه اندازی بسبج و سپاه رفع محرومیت و محرومیت زدایی بود که سپاه و بسیج با این محور کار را آغاز کرد.

وی افزود: در این راستا بسیج سازندگی شکل گرفت و رفع محرومیت از چهره نقاط مختلف استان و کشور به ویژه روستاها برداشته شد.

وی اظهارکرد: استاندار همدان در تامین اعتبارات مورد نیاز برای محرومیت زدایی همکاری لازم را داشته و هم افزایی خوبی بین سپاه و دولتمردان در استان شکل گرفته است.

سردار مجیدی گفت: نتیجه این هم افزایی تسریع در تکمیل طرح ها است برای نمونه مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی در شهرک اندیشه همدان ساخته شد که کار بزرگ و رکوردی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha