جلیلی نگاه ویژه‌ای به کولبران و رفع مشکلات آنان دارد

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در کردستان گفت: جلیلی نگاه ویژه ای به منطقه کردستان به ویژه کولبران و رفع مشکلات آنان دارد.

هندرین قادرخانزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دکتر جلیلی در ادامه نگاه ویژه دولت سیزدهم، توجه خاصی به کردستان دارد و پیگیر مشکلات این منطقه از جمله قشر کولبران است.

وی یادآور شد: ستاد مخصوص کولبران در مریوان، بانه و هورامانات راه اندازی شده و به صورت جداگانه فعالیت دارند که نشان از توجه ویژه دکتر جلیلی به این قشر آسیب پذیر است.

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در کردستان افزود: ستادهای مخصوص کولبران به صورت خودجوش قبل از آغاز بکار ستاد مرکزی، شروع بکار کردند که قابل تامل است.

قادرخانزاده اضافه کرد: آقای جلیلی سال ۱۳۹۶ نیز در بحث کولبران بانه و مریوان در مرز هه نگه ژال به صورت مستقیم ورود کرد و سود زیادی نیز برای این قشر داشت.

وی با بیان اینکه دکتر جلیلی همان نگاه شهید رئیسی را به کردستان دارد، اضافه کرد: شهید رئیسی در کمتر از یکسال بودجه استان را چند برابر کرد که بیانگر توجه وی به رفع محرومیت از منطقه بود.

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در کردستان ادامه داد: ستاد تبلیغات دکتر سعید جلیلی در شهرستان های استان فعال بوده ولی تمرکز ما روی روستاها و مناطق محروم است.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha