برگزاری مانور بکارگیری دستگاه‌های احراز هویت انتخابات در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات شهرستان ملارد از برگزاری مانور نحوه کار با دستگاه‌های احراز هویت با هدف ارتقاء آمادگی کاربران در این شهرستان خبر داد.

سهیل غلامی معاون سیاسی فرمانداری و رییس ستاد انتخابات ملارد شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و اهمیت بکارگیری صحیح دستگاه های احراز هویت و اطمینان از عملکرد صحیح آنها ، این مانور با موفقیت انجام شد.

وی افزود: مانور فوق با حضور کابران و کارشناسان فناوری اطلاعات به منظور تست دستگاه های احراز هویت و بررسی پوشش دهی شبکه مخابرات و اینترنت در سطح این شهرستان انجام شد.

غلامی ادامه داد: تا روز انتخابات ، کاربران در چند نوبت به صورت انفرادی و گروهی، آموزش های لازم برای تسلط کار با دستگاه احراز هویت را هم بصورت عملی و تئوری طی خواهند کرد.

برگزاری مانور بکارگیری دستگاه‌های احراز هویت انتخابات در شهرستان ملارد


رییس ستاد انتخابات شهرستان ملارد همچنین به برگزاری جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ملارد نیز اشاره کرد و افزود: در این جلسه در خصوص ضرورت فضاسازی محیطی، مستندسازی و ساخت مجموعه مستند اعم از فیلم و عکس از روند برگزاری و اطلاع رسانی به موقع و آگاه سازی مردم به ویژه جوانان برای تحقق مشارکت گسترده، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری و برگزاری پرشور انتخابات، اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اقدامات، اطلاعیه ها به علاوه تولید و انتشار محتوا و روزشمار انتخابات از طریق فضای مجازی، از مواردی بود که برای اعضای این کمیته تشریح و و به آنان ابلاغ شد.

برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه مصادف ۸ تیر در شهرستان ملارد ، ۱۹۱ شعبه پیش بینی شده که از این تعداد ۱۷۹ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha