همکاری بیش از ۳۵۰۰ نفر مجری و ناظر انتخابات در شهرستان ملارد+فیلم

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت : ۳۵۰۰ نفر از عوامل اجرائی ،نظارت و انتظامی در برگزاری چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرها و روستاهای شهرستان ملارد همکاری دارند.

امین اسدی رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان ملارد روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد شعبات این دوره نیز مانند دوره گذشته ۱۹۱ شعبه می باشد که با توجه به شرایط ویژه امسال و برگزاری در فصل تابستان ،تمهیدات و پیش بینی های لازم برای تامین بروت و خنکای شعب به خوبی فراهم و اندیشیده شده است .

وی تصریح کرد: حضور پررنگ و باشکوه مردم مکمل مراسم تشییع میلیونی پیکر آیت الله شهید رییسی بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب ، خداوند دلها را برای انتخاب اصلح هدایت خواهد کرد .

رییس هیات اجرایی انتخابات ملارد اضافه کرد : مردم موقعیت شناس و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با درک صحیح از شرایط کنونی ، با حضور پرشور در انتخابات پیش رو ، پایه های امنیت و اقتدار داخلی و بین المللی کشور را مستحکم کرده و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را با قوت بیشتر تسهیل می کنند .

شهرستان ملارد بعنوان غربی ترین شهرستان استان تهران از شمال شرقی با شهرستان فردیس و شهرستان کرج و از شمال تا غرب با شهرستان اشتهارد استان البرز،از جنوب با شهرستان زرندیه استان مرکزی و از شرق با شهرستان شهریار همسایه است.

این شهرستان با بیش از ۳۷۸ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش، ۴ دهستان و ۲ شهر می باشد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha