ستادهای انتخاباتی سه نامزد ریاست جمهوری در استان قزوین فعال شد

قزوین - ایرنا - ستادهای انتخاباتی «محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی» در استان قزوین با انتصاب روسا و اعضا، راه اندازی و فعال شد.

به گزارش ایرنا، برهمین اساس و با احکام صادره، حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی، محمد علیخانی و عباس بیگدلی به ترتیب به عنوان روسای ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در استان قزوین منصوب شدند.

حجت الاسلام سیدمرتصی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در دوره نهم مجلس شورای اسلامی و همچنین عضو کمیسیون فرهنگی این مجلس بود.

محمد علیخانی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در دوره نهم مجلس شورای اسلامی بود و عباس بیگدلی نیز نماینده حال حاضر (دوره دوازدهم) مجلس شورای اسلامی از سوی مردم تاکستان است.

با فعالیت ستادهای انتخاباتی دوره چهاردهم ریاست جمهوری، حال و هوای استان قزوین رنگ و بوی تبلیغاتی به خود گرفته که این مساله روز به روز، به ویژه در فضای مجازی بیشتر خود را نشان می دهد.

این در حالی است که ابراهیم اسدی نیز به عنوان رییس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی انتخاب شده اما ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری هنوز در استان فعال نشده است.

جمعیت استان قزوین براساس آخرین اعلام اداره ثبت احوال بالغ بر یک میلیون و ۳۴۰ هزار نفر است که حدود یک میلیون نفر را جمعیت شهری فرا گرفته است.

استان قزوین دارای ۶ شهرستان، ۲۹ شهر است که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال گذشته حدود ۹۵۸ هزار نفر حایز رای در این استان بودند.

تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۲۰ خردادماه جاری در سطح کشور با تایید صلاحیت ۶ کاندیدا از سوی شورای نگهبان آغاز شده است.

در پی وقوع سانحه بالگرد رییس دولت سیزدهم که منجر به شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و هیات همراه در ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری، انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه آینده در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha