سازمان‌های مردم نهاد برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند

بوشهر- ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سازمان‌های مردم نهاد در راستای مشارکت حداکثری مردم جامعه هدف خود جهت حضور در انتخابات هشتم تیر ماه نقش آفرینی کنند.

به گزارش ایرنا، " اکبر پورات " روز دوشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار کرد: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی اعتقاد ویژه‌ای به مردم‌سازی دولت و سازمان‌های مردم نهاد داشت و در این راه اقدامات ارزشمندی به یادگار گذاشت.

وی افزود: در همین راستا دولت در کنار بستر سازی برای توسعه سازمان‌های مردم نهاد ، دستیار مردمی نیز در دولت منصوب شد و در کنار آن دستیار مردمی استاندار و فرمانداران نیز انتخاب شدند و به زودی برای دستگاههای اجرایی هم انتخاب دستیار اجرایی می‌شود.

پورات یادآور شد: حضور بی‌واسطه دولت با مردم از طریق سازمان‌های مردم نهاد و دستیاران مردمی شکل می‌گیرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد بازوان توانمند دولت در تمام عرصه‌ها به ویژه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هستند و همیشه در تمام بحران‌ها پیشگام بودند.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار بوشهر: مسئولان خدمات دولت را منعکس کنند

معاون استاندار بوشهر: مردمی‌سازی راهبرد اصلی دولت سیزدهم است

معاون استاندار بوشهر: جوانان زمینه ساز شور انتخاباتی در جامعه هستند

وی با اشاره به اینکه مانع زدایی در مسیر ارتباط با مردم یکی از خدمات دولت مردمی است ادامه داد: در حال حاضر با وجود افزایش دما در فصل تابستان با توسعه ظرفیت نیروگاهی از طریق ساخت نیروگاه حرارتی از خاموشی برق جلوگیری شده است.

معاون استاندار بوشهر گفت: توسعه فناوری فضایی، تجارت با کشورهای منطقه و آفریقا، اتصال ۶ هزار روستا به شبکه اینترنت، توسعه زیرساخت‌ها و عدالت ورزشی، حذف ویزای عراق برای زائرین اربعین و نجات کشور از فاجعه کرونا بخشی از عملکرد دولت سیزدهم بوده است.

پورات افزود: احداث و تکمیل جاده‌های استان، عملیات اجرایی فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم، افتتاح آب شیرین کن مبنا و احداث آب شیرین کن نیروگاه اتمی و توسعه شبکه درمان و اضافه شدن تخت‌های بیمارستانی از دیگر خدمات دولت شهید رئیسی در استان بوشهر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha