۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85518770
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها

تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین از حملات گسترده و درگیری شدید با صهیونیست‌ها خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های شهدا الاقصی در طوباس واقع در کرانه‌ باختری اعلام کرد: صبح روز دوشنبه با سلاح تیربار و بمب‌های انفجاری درگیری‌های شدیدی با اشغالگران در اردوگاه الفارعه داشتیم.

گردان‌های شهدا الاقصی همچنین افزود: تجمع نظامیان اشغالگر در محور نتساریم در جنوب شهر غزه را با راکت‌های ۱۰۷ هدف قرار دادیم.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی از منطقه تل‌السلطان در رفح عقب‌نشینی کردند.

در همین حال، گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: نظامیان اشغالگر و تجهیزات جنگی آن‌ها در پشت برج المصری و در مدرسه الخطیب واقع در جنوب رفح را هدف حملات راکتی قرار دادیم.

سرایا القدس اخیرا در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: با همکاری گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، نظامیان رژیم اشغالگر را در جنوب شهر رفح هدف قرار دادیم.

سرایا القدس همچنین افزود که محل استقرار نظامیان رژیم اشغالگر در محور نتساریم در جنوب شهر غزه را با یک حمله راکتی هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، گروه های مقاومت طی حدود ۹ ماه جنگ در نوار غزه، بسیاری از مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و نظامیان این رژیم را به هلاکت رساندند این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha