۵ تیر ۱۴۰۳، ۸:۰۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85519484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مدرس حوزه: افزایش شور انتخاباتی دشمنان ایران را عصبانی کرد

قزوین - ایرنا - مدرس حوزه و دانشگاه گفت: افزایش شور انتخاباتی و مشارکت سیاسی مردم در شهرهای ایران دشمنان انقلاب اسلامی ایران را عصبانی کرد.

حجت الاسلام علی اصغر معروفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بزرگترین دستاورد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مایوس شدن دشمنان برای حضور پرشور مردم است.

وی اضافه کرد: بعد از اغتشاشات ۱۴۰۱ که با محوریت دشمنان جمهوری اسلامی مدیریت شد، دشمن به این باور رسید که مردم درحال فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، اما دیدن فضای قبل از انتخابات ریاست جمهوری تمام معادلات آن‌ها را به هم ریخته است.

حجت الاسلام معروفی ادامه داد: این روزها دیدن چهره مجریان و کارشناسان ضدانقلاب در تمام شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای دیدنی است که سرشار خشم و عصبانیت هستند.

این مدرس حوزه به اهمیت نقش شهید در باور و اعتقادات مردم ایران اشاره کرد و گفت: بعد از شهادت شهید رییسی و همراهان ایشان، خیلی‌ از دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به اشتباه تصور می‌کردند که کارهای کشور مختل خواهد شد، اما با هدایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در مراسم تشییع و یادبود شهدای خدمت، باورها و اعتقادات مردم ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

حجت الاسلام معروفی به مناظرات انتخاباتی در صداوسیما اشاره کرد و گفت: تمامی نامزدهای انتخاباتی با تایید شورای نگهبان به این نقطه رسیده‌اند و به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی وفادارند، بنابراین بهتر است به جای پرداختن به مسایل حاشیه‌ای و دشمن شاد کن، بر اقتدار جمهوری اسلامی و شکست معاندان تمرکز کنند.

وی خاطرنشان کرد: وجود گرایش‌های مختلف سیاسی در بین نامزدها باعث شده که یک انتخابات پرشور در هشتم تیرماه داشته باشیم و ضربه‌ای دیگر به دشمنان جمهوری اسلامی وارد سازیم.

گفتنی است، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha