استاندار مازندران: انتخابات زمینه ساز اتحاد شیعه و سنی است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان اینکه انتخابات زمینه اتحاد شیعه و سنی را در کشور فراهم می کند، گفت: مردم استان با شکوه خاص در انتخابات پیش رو شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز سه شنبه همزمان با عید سعید غدیر در دیدار با جمعی از برادران اهل سنت در بهشهر اظهار کرد: شیعه و سنی در کشور ما زندگی آرامی دارند و انتخابات به عنوان شاخصه ای زمینه ساز وحدت در کشور بود.

وی اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات پایه های نظام اسلامی را محکم می کند و مردم در انتخابات هشت تیر حضور گسترده خواهند داشت.

استاندار مازندران ادامه داد: ملاک های چهارگانه رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخاباتی سالم و در چهارچوب قانون به طور حتم لحاظ خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقتدار ایران را در عرصه های بین المللی افزایش خواهد داد.

استاندار مازندران: انتخابات زمینه ساز اتحاد شیعه و سنی است

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن و شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح این استان هستند.

‌وزیر کشور روز یکشنبه ششم خردادماه ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد؛ انتخاباتی که در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و تصمیم رؤسای قوای مقننه و قضاییه و سرپرست قوه مجریه، یک‌سال زودتر از زمان خود برگزار می‌شود.

مردم روز هشتم تیرماه پای صندوق می روند تا نهمین رئیس جمهور را انتخاب کنند اما در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، رأی‌گیری مرحله دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha