استاد دانشگاه: مشارکت حداکثری در انتخابات همبستگی ملی را تقویت می‌کند

شهرکرد- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات همبستگی ملی ما را تقویت می‌کند و این مهم سبب اقتدار کشور در عرصه بین‌الملل می‌شود.

علی حسن‌پور دهکردی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات یکی از عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است و نه تنها یک وظیفه به شمار می‌رود بلکه نوعی حق نیز تلقی می‌شود و ما با استفاده از این حق رای، سرنوشت خودمان را تعیین می‌کنیم.

وی ادامه داد: منطق ایجاب می‌کند با حضور آگاهانه و فعالانه در این عرصه سرنوشت روشنی را برای خود رقم بزنیم.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و عضو ۲ درصد دانشمندان برتر جهان تصریح کرد: هرچه مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند به همان میزان اتحاد و همبستگی ملت ایران و در نهایت قدرت مانور کشور در عرصه بین‌المللی بیشتر می‌شود و مسوولان ما با پشتوانه بهتری برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

حسن‌پور دهکردی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب مسوولان دغدغه‌مند و توانمند سبب رفع مشکلات کشور می‌شود، افزود: اگر در انتخابات شرکت نکنیم این حق را در خصوص مطالبه از رییس‌جمهور آینده از خود گرفته‌ایم.

وی با دعوت استادان، دانشجویان و همه آحاد جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات یادآور شد: بی‌شک مردم همیشه در صحنه استان و کشور در روز هشتم تیر حماسه دیگری را رقم خواهند زد و با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای پیام دندان‌شکنی به دشمنان این مرز و بوم خواهند داد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha