نهمین انتخاب؛ فردا همه برای عزت ایران می‌آییم

زاهدان- ایرنا- فردا روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و بار دیگر عرصه‌ای مهم و سرنوشت‌ساز برای نقش‌آفرینی مردم فراهم شده تا با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای از حق شهروندی خود برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، صدای تیک تاک ساعت، صدای ضربان قلب‌ها و بی تابی مردم ایران اسلامی همه و همه خبر از نزدیک شدن به روزی متفاوت و انتخاباتی سرنوشت ساز برای کشور را دارد. انتخابات زودهنگامی که به جبر روزگار و به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و همراهان خدومش قرار است هشتم تیر برگزار شود. مردم سیستان و بلوچستان مانند همه مردم کشور هنوز رفتن شهید جمهور را باور نکرده اند و با گذشت چند هفته از این حادثه همچنان در سوگ خادم بی منت خود، اشک می ریزند و از خدمات ماندگار دولت سیزدهم به نیکی یاد می‌کنند و امیدوارند کسی که پس از شهید رئیسی بر کرسی خدمت می‌نشیند ویژگی‌ها و سیره حکمرانی سید شهیدان را داشته باشد.

بسیاری از مردم زاهدان این روزها را با شور و نشاطی مضاعف می‌گذرانند، آمادگی حضور پای صندوق‌های رای را می‌توان در همگان دید، این روزها مردم جای جای شهر در حال بررسی مناظره‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری هستند تا بتوانند انتخاب پرشوری را رقم بزنند.

پیر و جوان، زن و مردم، شیعه و سنی در تلاش هستند فردی را انتخاب کنند تا ادامه‌دهنده راه شهید خدمت باشد چرا که شهید رئیسی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران با امضای مردم برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا پا به عرصه سخت ریاست جمهوری گذاشته بود و در این راه شب و روز را بر خود حرام کرد تا دردهای مردم را بشنود و برای پیشرفت کشور و آبادانی زیر ساخت‌های مهم و حیاتی آن قدم بردارد.

نهمین انتخاب؛ فردا همه برای عزت ایران می‌آییم

حضور در پای صندوق رای نمایش اتحاد و همدلی

یکی از بانوان زاهدانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد افزود: قطعا نتیجه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری خوشحالی رهبر معظم انقلاب و ناامیدی دشمنان را در پی دارد، حضور مردم مرزدار و غیور شیعه و سنی سیستان و بلوچستان پای صندوق های رای، باعث افزایش وحدت امت اسلامی و ناامیدی دشمنان می شود.

زهرا سارانی با اشاره به اینکه بی شک برنده واقعی انتخابات که با حضور گسترده مردم پای صندوق های رای تعیین می شود برای اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهد کرد گفت: کشور ایران و نظام اسلامی برای مردم است و حضور در انتخابات سرنوشت و آینده خودمان را تعیین می‌کند.

وی عنوان کرد: همه باید روز جمعه پای صندوق‌های رای حاظر شویم چرا که تنها یک رای هم می‌تواند اثری بزرگ بر سرنوشت کشور داشته باشد و رئیس‌جمهوری انتخاب شود که درد مردم را درک و کمک‌کننده حال آنها باشد، رئیس‌جمهوری که درد مردم را بداند می‌تواند تصمیمات درستی برای آینده کشور بگیرد.

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است

یکی از معتمدان ساکن در خیابان قدس زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ما است و باید فردی اصلح انتخاب شود تا با وظیفه شناسی به مردم خدمت کند، از تمامی هموطنانم دعوت می‌کنم در انتخابات روز جمعه حضوری پرشور داشته باشند چرا که این حضور مانع به نتیجه رسیدن اهداف و برنامه های بدخواهان نظام و کشورمان می‌شود.

جعفر یزدانی بیان کرد: به کوری چشم آمریکا و انگلیس که همیشه تلاش می کنند تا از حضور مردم در حماسه‌های مختلف مثل انتخابات جلوگیری کنند همه با شور و شکوه زیاد در پای صندوق های رای حاضر می‌شویم و فردی اصلح را انتخاب خواهیم کرد.

نهمین انتخاب؛ فردا همه برای عزت ایران می‌آییم

برای عزت کشور رای می دهم

یکی از کاسبان خیابان امیرالمومنین(ع) زاهدان نیز به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخی از کشورهای غربی با استفاده از رسانه های خود، با نیت شوم در پی جلوگیری از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای هستند بنابراین هرچه مشارکت بیشتر باشد سبب سربلندی بیش از پیش ملت ایران می‌شود.

محمد سرحدی بیان کرد: برای پیروی از رهبرمان همه باید در این حماسه شرکت کنیم تا منسجم بودن ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شود. کشورهای خارجی و بدخواه ایران می خواهند ببینند که ملت ایران در انتخابات چه عکس العملی نشان می‌دهد و اگر حضور پرشوری داشته باشیم، می توانیم سدی محکم در مقابل توطئه های آنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه از رئیس جمهور آینده انتظار داریم جوان ترین استان کشور را دریابد به فکر حال و روز مردم باشد ادامه داد: باید فردی اصلح انتخاب شود که دلسوز مردم باشد و برای آنان خدمت کند، در سیستان و بلوچستان بسیاری از جوانان گرفتار بیکاری و مشکلات مختلف هستند و در این راستا فردی که انتخاب می‌شود باید برای رفع این مشکلات گام بردارد.

بیشتر بخوانید:

انتظار زنان سیستان و بلوچستانی از رئیس جمهورآینده/ بانوان، بازوان مشارکت حداکثری

شیعه و سنی سیستان و بلوچستان آماده خلق حماسه‌ای ماندگار

رنگ انتخابات بر چهره شهرها؛ از کنشگری در فضای مجازی تا بازار گرم برخی مشاغل

نهمین انتخاب؛ فردا همه برای عزت ایران می‌آییم

منتخب مردم باید به شعارهای تبلیغاتی اش جامه عمل بپوشاند

یکی از عابران خیابان شهید بهشتی زاهدان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در انتخابات هشتم تیرماه، شرکت خواهم کرد اما تقاضایی که از منتخب مردم در انتخابات دارم این است که برنامه‌ها و شعارهایی که قبل از انتخابات داده را به مرحله اجرا در آورد و تنها در حرف و شعار این وعده ها باقی نماند چرا که مردم بر اساس همین معیارها و وعده‌های انتخاباتی او را انتخاب کرده اند.

بهمن نارویی ادامه داد: حضور ما پای صندوق‌های رای بسیار در سطح بین الملل تاثیرگذار است به همین دلیل از افراد واجد شرایط رای دادن دعوت می‌خواهیم کرد تا روز جمعه پای صندوق های رای حاضر شوند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی درباره اقدامات دشمنان و رسانه های بیگانه در راستای جلوگیری از حضور ملت ایران در پای صندوق های رای خاطرنشان کرد: هیچ کسی نمی‌تواند از رای دادن و این حماسه بزرگ جلوگیری کند چرا که ملت ایران هوشیار است و بدون شک حضوری حداکثری را در پای صندوق های رای شاهد خواهیم بود.

مردم زاهدان حضور خود پای صندوق رای را به رخ جهانیان می‌کشند

یکی از رانندگان تاکسی زاهدانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با غرور در انتخابات شرکت می‌کنم و به تمام ملت ایران توصیه می‌کنم که در انتخابات شرکت کنند چرا که شرکت در انتخابات مایه غرور و سربلندی کشورمان خواهد بود، در واقع دشمنان تاکنون سعی و تلاش فراوانی برای جلوگیری از حضور مردم در حماسه ای سیاسی مانند انتخابات و راهپیمایی ها کرده اند اما خوشبختانه نتوانسته اند به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنند و قطعا در انتخابات هشتم تیرماه نیز مردم ایران بار دیگر پیروی از ولایت فقیه، نظام و کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سعید زرگر عنوان کرد: ما مردم زاهدان به گفته های پوچ و توخالی رسانه‌های غربی و معاند ذره ای اهمیت نمی‌دهیم و رای ما به فرد اصلح، دلسوز، متعهد، کارآمد و توانمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha