۲ هزار نفر انتخابات هشتم تیر را در سردشت برگزار می‌کنند

مهاباد- ایرنا- فرماندار سردشت گفت: ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات هشتم تیر در این شهرستان آماده هستند.

باباخان اسکندری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۵۲ شعبه در بخش مرکزی و ۴۱ مورد در شهر ربط ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۰ دستگاه خودرو برای جابجایی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات ساماندهی شده، اضافه کرد: از مجموع شعب اخذ رای تعیین شده در این شهرستان، ۴۴ شعبه ثابت و مابقی هم به صورت سیار در روز انتخابات فعال خواهند بود.

وی با اشاره به جلوگیری از تخلفات در سه مرحله قبل، حین و بعد برگزاری انتخابات تاکید کرد: جلسات مکرر و آموزشی باید برای مجریان انتخابات، فعالان حوزه فضای مجازی و نهایی برگزار و همه این افراد در خصوص تخلفات توجیه شوند.

فرماندار سردشت ادامه داد: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و برگزاری جلسات آن کمک به برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی است.

وی افزود: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می‌تواند تاثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

به گزارش ایرنا «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه هفته جاری، هشتم تیر برگزار می‌شود.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای سه بخش ربط ، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha