استاندار چهارمحال و بختیاری: مشارکت همگانی در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه گفت: مشارکت همگانی و موثر مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌ها را خنثی و زبان دشمن را کوتاه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در اختتامیه لیگ دانش‌آموزی جت (جهاد تبیین) افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای موجب تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب تقویت اعتماد به نفس رییس‌جمهور منتخب و مردم می‌شود.

استاندارچهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای ، مظلومان جهان را امیدوار و مردم‌سالاری ایران را به رخ مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر می‌کشاند.

حیدری ادامه داد: برگزاری انتخابات پرشور در ایران اسلامی مظلومان جهان را امیدوار و قوت قلب رییس جمهور منتخب برای تصمیم‌گیری‌های شاجاعانه و برداشتن گام‌های بلند برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در خصوص فعالیت‌های رییس جمهور شهید گفت: بیان دستاوردهای دولت سیزدهم امیدافزایی را برای جامعه به دنبال دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در طول دوران مدیریت کوتاه خود خدمات ارزشمندی به کشور ارائه کرد افزود: در سفر دوم استانی دولت به استان در نشستی که با فعالان فرهنگی داشتند یکی از نمایندگان، طرح جهاد تبیین را ارائه کرد و مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در طرح جت با تفکر انتقادی، مسئولیت‎‌پذیری و به موقع عمل کردن در حوادث مهم را آموزش دیدند.

حیدری یکی دیگر از نقش‌های مهم دانش‌آموزان را امیدآفرینی و تشویق و ترغیب اطرافیان به حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح گفت: امیدآفرینی و امیدوارکردن مردم به آینده باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

به گزارش ایرنا، طرح جهاد تبیین ویژه دانش آموزان با هدف آشنایی با هویت و ارزش‌های ایران اسلامی در سال تحصیلی جاری در قالب موضوع مهم کُنشگری به دانش آموزان آموزش داده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha