۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 85521060
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برای عزت سرزمینم، رأی می‌دهم

۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۴
کد خبر: 85521060
برای عزت سرزمینم، رأی می‌دهم

ایلام-ایرنا- ایران دیار قهرمانان، شیرمردان و شیرزنانی است که همیشه در تاریخ جهان اثرگذار بوده و حضور پرشور و با صلابت مردمانش پشتوانه‌ای بزرگ و سترگ برای این سرزمین محسوب م و بار دیگر در هشتم تیرماه، حضور حماسی و پُر شور مردم حماسه‌ای بزرگ خلق خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، این سرزمین، این دیار خوبان، این خاک معطر و مزین به خون شهدا و دلسوزان ، دوباره برگی زرین دیگر در هشتم تیرماه در تاریخش با حضور حماسی مردمانش ثبت خواهد شد.

در پی شهادت آیت الله رئیسی" شهید جمهور" و هیأت همراهش، برابر قانون اساسی، باید بلافاصله پس از ۵۰ روز، انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و اکنون برای انتخاب چهاردهمین رئیس قوه مجریه، مردم باید با حماسه همدلی و مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای فرد توانمند، لایق و کاردان را روانه پاستور کنند تا پشتوانه‌ برای حمایت از دولت و اقتدار نظام اسلامی باشد.

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی، تبلور شور و شعور مردم در حمایت از نظام است و مردم با عنایت به لزوم حضور پر شور برای تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل، شهدا و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات پیش روی با عزمی راسخ و شکوهی تماشایی حاضر خواهند شد.

سرزمین ایران اسلامی، در هشتم تیرماه بار دیگر نبض رگ‌های امید در وجودش با نور تصمیم و حضور باشکوه مردم، برای عزت و افتخار این سامان، در جوش و خروش خواهد بود و شور و نشاط انتخابات دوباره در جای جای شهرها و روستاهایش جاری می‌شود.

بی شک مردم به پاس حضور و مشارکت خود انتظاراتی از رئیس جمهور خود دارند تا بتواند برای کاهش دغدغه‌های آنان اعم از اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همه اموری که مرتبط با قوه مجریه است، پای کار بیاید و به مشکلاتشان رسیدگی کند.

مردم باز هم پای این نظام و آرمان‌های والای انقلاب، شهدا و امام شهدا هستند و سرزمین خود را تنها نخواهند گذاشت.

با امید به اینکه همه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و حضور اثرگذار خود را به جهان نشان دهند، چرا که این حضور، عزت، اقتدار و اعتلای این نظام را در جهان نمایان می‌کند.

مردم با معرفت ایران اسلامی آنچنان به این نظام و سرزمین دلبسته هستند که هیچ‌گاه از آرمان‌های والای خود دست نکشیده و آن‌ها را از یاد نبرده اند.

برای اینکه ایران گوهری تابان شود، خون دلهای زیادی خورده و این سرزمین و آزادی و استقلالش خون‌بهای زیادی پرداخت کرده است، پس بار دیگر در عرصه سیاسی انتخابات با حضور پر شور خود مشارکت حداکثری را رقم خواهیم زد تا دشمنان بدانند که ایران مزین به حضور مردان و زنان با ایمان و متعهدی است که هیچگاه آن را تنها نخواهند گذاشت.

وعده ما جمعه هشتم تیرماه پای صندوق های رأی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha