استاندار کرمانشاه: فارغ از رقابت انتخاباتی باید وحدت داشته باشیم

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: فارغ از اینکه چه دولتی روی کار بیاید، باید به برادری، وحدت، انسجام و صمیمتی که پدران ما قرن‌ها با آن زندگی کرده‌اند، پایبند باشیم و نباید بخاطر یک رقابت ساده گذرا، خدشه‌ای به ساحت مقدس برادری مردم وارد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد طیب صحرایی، روز چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به شهر جوانرود با حضور فرماندار شهرستان جوانرود، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و تعدادی از مسوولان استان و شهرستان که در سالن فاز ۳ فرهنگیان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هر پیشرفت و توسعه‌ای بدون آب محال خواهد بود و خداوند آب را سرچشمه حیات نامیده است بنابراین باید به بهترین شکل از این نعمت الهی استفاده کنیم.

وی افزود: از ابتدای دولت شهید رئیسی تاکنون در استان کرمانشاه، ۳۲۵ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شده‌اند، یعنی تقریباً هر سه روز به یک روستا آبرسانی شده است.

صحرایی با اشاره به نقش شهدای انقلاب گفت: شهدای گرانقدر بویژه شهدای انقلاب به ما نشان دادند که باید روی پای خود بایستیم، این خدمت به مردم به همت یک دولت خدمتگذار و با دست جوانان کرمانشاهی ارائه شده است.

وی ادامه داد: آنچه که در طول سه سال انجام شده، قسمتی از آن در جهاد آبرسانی بوده است و این اقدامات می‌تواند با انتخاب درست در انتخابات پیش رو ادامه پیدا کند؛ انتخابی که شایسته تمدن و عظمت انقلابی ما باشد.

وی افزود: خداوند مسلمانان را یک پیکر واحد می‌شناسد، مبادا خدایی نکرده دوست و دشمن را نشناسیم، دشمن را باید دقیق شناخت و آمد و رفت‌های سیاسی نباید ذره‌ای در برادری اقوام و مذاهب اثر بگذارد.

به گزارش ایرنا، با بهره برداری از این پروژه، اهالی شهر جوانرود در نقاط مرتفع شهر از آب با فشار مناسب بهره‌مند خواهند شد.

میزان اعتبار این پروژه بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

پروژه آبرسانی به شهر جوانرود شامل حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه، اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، احداث ۲۲ باب حوضچه است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha