محدودیت‌های ترافیکی انتخابات در کرمان اعلام شد

کرمان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان، محدودیت‌های ترافیکی جمعه هشتم تیر، روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این استان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز پنجشنبه گفت: پلیس راهور این استان با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای برقراری امنیت مطلوب ترافیکی در زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در استان کرمان تلاش و شرایط را برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، افزود: امنیت و آرامش در انتخابات، یک اصل مهم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و پلیس راهور استان کرمان، برای تحقق امنیت ترافیکی، همه توان خود را به کار خواهد گرفت.

رییس پلیس راهور استان کرمان، بیان کرد: به همین منظور از ساعت ۲۳:۰۰ پنجشنبه هفتم تیرماه، تمامی مسیرهای منتهی به فرمانداری ها در تمامی شهرستان ها مسدود خواهد بود و فقط عوامل اجرایی انتخابات دارای مجوز می توانند در این مسیرها تردد کنند.

وی ادامه داد: این محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۸:۰۰ روز شنبه نهم تیر ادامه خواهد یافت و در صورت لزوم تمدید می شود.

سرهنگ خوشوقت تصریح کرد: این محدودیت های ترافیکی در شهر کرمان نیز در محدوده حسینیه ثارالله و فرمانداری خواهد بود که تردد از میدان بسیج به سمت شمال، تقاطع پاسداران به سمت جنوب و غرب، خیابان ارتش به سمت جنوب، خیابان شهید رجایی به سمت شرق و خیابان شهید کامیاب به سمت شمال منتهی به خیابان پاسداران مسدود خواهد بود.

رییس پلیس راهور استان کرمان خاطرنشان کرد: وظیفه دینی و انقلابی هر ایرانی به عنوان یک عضو از ملت بزرگ ایران، شرکت در انتخابات است و ان‌شاالله با حضور گسترده مردم عزیز در این انتخابات سرنوشت ساز، شاهد خلق حماسه ای دیگر در دفتر زرین انقلاب اسلامی ایران، باشیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha