فرماندار: ۳۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستان اردبیل دایر می‌شود

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل از در نظر گرفته شدن ۳۷۶ شعبه اخذ آرای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۲۸ شعبه ثابت و ۴۸ شعبه سیار خواهد بود.

سیدمحمد اعتماد اعجازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در این شهرستان اندیشیده شده و حدود هشت هزار نفر نیروی اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همکاری خواهند کرد.

فرماندار اردبیل با اشاره به این که میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات قبلی ریاست جمهوری ۴۵.۸۶ بود ، اظهار کرد: در این دوره حدود ۵۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

او ادامه داد: دوره‌های آموزشی برای عوامل اجرایی انتخابات شهرستان برگزار شده و آماده برگزاری باشکوه انتخابات هستیم.

اعتماد اعجازی گفت: بی‌شک مردم فهیم این شهرستان با حضور حماسی در انتخابات فردا (جمعه) هشتم تیرماه بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهند زد.

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران همزمان در سراسر کشور در روز هشتم تیرماه برگزار خواهد شد ، صلاحیت ۶ نامزد برای این رقابت تایید شده بود که از بین آنها سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی از ادامه رقابت انصراف داد.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است ، بیش از یک میلیون نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha