حضور پرشور مردم روستای مرزی اینی شهرستان گرمی در پای صندوق رای+فیلم

اردبیل - ایرنا - رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل همزمان با سایر مناطق ایران آغاز شده و در ساعات اولیه این رویداد مهم، مردم روستای مرزی اینی شهرستان گرمی مغان با تشکیل صف، در حال خلق حماسه‌ای دیگر هستند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، شعب شهری و روستایی استان اردبیل در نخستین ساعات رای‌گیری پر از جمعیت شده و اهالی در آرامش و امنیت کامل، در حال رای دادن هستند.

رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز همزمان یا سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شده و ۳۱ هزار نفر از عوامل اجرایی در یک هزار و ۳۷۵ شعبه در حال اخذ رای شهروندان در مناطق مختلف این استان هستند.

حضور پرشور مردم روستای مرزی اینی شهرستان گرمی در پای صندوق رای+فیلم

روند رای‌گیری انتخابات برای انتخاب یکی از چهار نامزد حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز آغاز شده و با توجه به شواهد موجود، پیش‌بینی می‌شود که در این انتخابات، مشارکتی بالاتر از انتخابات مجلس در اسفندماه سال گذشته استان اردبیل رقم بخورد.

طی روزهای گذشته و پس از برگزاری مناظره‌ها و پخش برنامه‌های تلویزیونی نامزدها و نیز در پی برگزاری ده‌ها برنامه تجمع و سخنرانی در مناطق مختلف استان اردبیل از سوی ستاد انتخابات نامزدهای حاضر در رقابت، فضای انتخاباتی خوبی شکل گرفت و پیش‌بینی می‌شود که میزان مشارکت مردم در این انتخابات در استان اردبیل حتی از آخرین حضور آنها در پای صندوق‌های رای با نزدیک ۵۰ درصد نیز فراتر برود و مردم این خطه با مشارکت بالا، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام کرد: در این دوره یک هزار و ۳۷۵ شعبه اخذر رای در سطح استان پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۶۱۰ شعبه در شهرستان‌ها و ۷۶۵ شعبه در روستاها مستقر می‌شود که از این تعداد ۹۲۸ شعبه ثابت و ۴۴۷ شعبه سیار خواهد بود.

بهروز زلالی افزود: در تمام نقاط استان اعم از شهرها و روستاها شعب اخذ رای پیش‌بینی شده است تا دسترسی شهروندان به شعب راحت‌تر باشد.

وی ادامه داد: واجدین شرایطی که به سن قانونی ۱۸ سال تمام رسیده باشند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند که در این راستا در سطح استان ۵۱ هزار رای اولی واجد شرایط رای دادن هستند.

رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha