۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲
کد خبر: 85521809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۲ مدرسه خیرساز در شهرستان ملارد

۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲
کد خبر: 85521809
افتتاح ۲ مدرسه خیرساز در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از افتتاح دو مدرسه خیرساز با مجموع ۱۵ کلاس درس در نقاط روستائی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سعید تیموری راد روز پنجشنبه در تکمیل این خبر گفت : یکی از این مدارس ، مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز زنده یاد معصومه نجفعلی مازندرانی می باشد که در روستای مهرآذین بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: مدرسه فوق با صرف اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزارو ۳۴۰ مترمربع در یک طبقه و با زیربنای ۹۲۰ مترمربع با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ساخته شده است .

مدیر آموزش و پرورش ملارد اضافه کرد : مدرسه دیگری که امروز با حضور استاندار تهران ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ، نماینده مجلس ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان ملارد افتتاح شد ،آموزشگاه ۶ کلاسه خیّرساز حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها با ۴۱۰ متر مربع زیربنا واقع در روستای اختر آباد بخش صفادشت می باشد که برای ساخت آن ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

وی تصریح کرد: این مدرسه بصورت روستامرکز فعالیت خواهد داشت که دانش آموزان روستاهای اطراف در آن به تحصیل پرداخته و از برگزاری کلاس های مختلط پرهیز می شود.
مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: ساختمان این مدرسه فرسوده بود که در مدت کمتر از یکسال تخریب و نوسازی گردید.

گفتنی است علیرضا فخاری استاندار تهران در ادامه حضور نیم روزی در شهرستان ملارد، از دامداری ۱۰ هزار راسی جهان صالح واقع در روستای صالح آباد این شهرستان بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات این واحد آشنا گردید.

شرکت سهامی خاص دامپروری و کشاورزی جهان صالح جزء با سابقه ترین شرکتهای هلدینگ دامداران با تولید ۵۰ هزارتن سالانه می‌باشد که از سال ۱۳۶۵ در روستای صالح آباد بخش مرکزی ملارد جهت تولید شیر خام مستقر و در حال فعالیت می باشد.

درحال حاضر گله این مجموعه ۱۰ هزار راسی ، دام هایی از نژادهای هولشتاین و جرسی را دارا می باشد که در مساحتی حدود ۵۰ هکتار نگه داری می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha