۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲
کد خبر: 85521849
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آرای عشایر جنوب کرمان در ۱۰۰ شعبه دریافت می‌شود

جیرفت- ایرنا- مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان گفت: ۱۰۰شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مناطق عشایری برای مشارکت همگانی عشایر جنوب کرمان در انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی عشایر جنوب کرمان ناصر احمدیوسفی روز پنجشنبه اظهار کرد: جامعه عشایری در تمام صحنه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی نقش پر رنگ و مشارکت همگانی داشته و دارند.

وی ادامه داد: مشارکت همگانی و ۹۵ درصدی عشایر جنوب کرمان در ادوار مختلف و انتخابات مختلف نشان از اهمیت بالای انتخابات در بین جامعه عشایری دارد.

احمدیوسفی ادامه داد: با برنامه ریزی ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان های جنوب کرمان بیش از ۱۰۰ شعبه سیار و ثابت اخذ رای در مناطق عشایری تدارک دیده شده است.

مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان ضمن تقدیر از نقش آفرینی عشایر غیور در همه صحنه‌های اجتماعی و اقتصادی اضافه کرد: از همه مردم جنوب استان بویژه جامعه عشایری، سران طوایف و ایلات و قبایل دعوت می کنیم تا روز جمعه هشت تیر با حضور در پای صندوق های رای با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، موجب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب شده و انتخاب اصلح را رقم بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha