فرماندار: دالاهو با ۴۵ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است 

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو از آمادگی این شهرستان در غرب کرمانشاه با ۴۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبرداد.

مسعود محنتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با دعوت از قشرهای مختلف مردم برای حضور در پای صندوق های رای، افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۱۵ شعبه ثابت و ۳۰ شعبه سیار است که از این تعداد ۲۲ شعبه در کرند و ۲۳ شعبه در بخش گهواره از توابع این شهرستان استقرار دارد که این شعب در تمامی مناطق شهری، روستایی و عشایری مستقر خواهند شد.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۴۰۰ نفر عوامل مختلف اجرایی، بازرسی، نظارتی، انتظامی، امنیتی، ستادی و خدماتی کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را برعهده دارند.

فرماندار دالاهو با اشاره به شاخص‌های سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت به عنوان چهار اولویت و مولفه ی انتخابات بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح شد.
محنتی اضافه کرد: واجدین شرایط رای می‌توانند با شناسنامه یا کارت ملی در انتخابات شرکت کنند و از تمامی رأی دهندگان می خواهیم که با توجه به سابقه ای که در انتخابات های گذشته دارند، فردا بار دیگر، حضور موثر خود را به دشمنان ثابت کنند و از عرصه اقتدار و عزت کشورمان دفاع کنند.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha