فرماندار قصرشیرین: شهید رئیسی خالصانه برای رفع مشکلات کشور خدمت کرد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه شهید رئیسی به مدت سه سال خالصانه و مخلصانه برای خدا و رفع مشکلات کشور خدمت کرد، گفت: برای تداوم راه نیمه تمام این شهید که خدمات بزرگی را برای نظام و کشورمان به صورت جهادی و شبانه روزی داشت، باید ضمن شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در انتخابمان دقت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نجفی روز پنجشنبه در آیین اربعین شهید جمهور و شهدای خدمت و همچنین مراسم بزرگداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان و گرامیداشت هفته قوه قضاییه با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات، افزود: دشمن همواره بر روی انتخابات ها سرمایه گذاری کرده و سعی دارد با بکارگیری ابزارها و توطئه های مختلف به اهداف شومش برسد اما این ما هستیم که باید با حضور پرشور خود و انتخاب فرد اصلح دشمن را در رسیدن به این مقاصد پلید و ناپاک ناامید کنیم.

وی، با بیان اینکه حضور میلیونی ملت ایران در آیین تشییع شهید رئیسی همچون سردار شهید سلیمانی و امام راحل همگی نشان دهنده این بود که ایشان خالصانه برای خدا کار کردند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر خدمات آیت الله رئیسی ادامه دار بود بسیاری از حفره های کشور پر می شد.

فرماندار قصرشیرین گفت: فردا روز تعیین سرنوشت است و نامزدهای ریاست جمهوری صالح و مورد تایید شورای نگهبان هستند، اما باید از بین این افراد، فرد اصلح را انتخاب کنیم و در این مهم ملاک روشن و واضح است و چنانچه کسی را نمی شناسیم باید از روی اطرافیان و عقبه او را شناخت از این رو ما باید با انتخاب فرد مومن، مخلص و اصلح دقت کنیم چون در روز قیامت برابر انتخابامان پاسخگو و مسوول هستیم.

نجفی ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که عقبه اش سالم باشد چون کشور به اندازه کافی از لیبرال ها، غرب پرستان و کسانی که به جای خدا دل به کدخدا بسته اند، ضربه خورده است.

او گفت: اهداف و چارچوب انقلاب مشخص است و کسی جرات ندارد خلاف این چارچوب ها رفتار و حرکت کند و طبق چارچوب ها و خط قرمزهای نظام باید به یک فرد ولایی که با نظام و شهدا زاویه نداشته باشد رای بدهیم.

دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و شهدای قوه قضاییه و شهدای خدمت گفت: این هفته آغاز آن یادآور فاجعه عظیم شهادت بهشتی و یاران باوفای ایشان است، شهید بهشتی به تنهایی حق بزرگی بر گردن اسلام و انقلاب دارد که خاری در چشم دشمنان و پایه گذار توسعه اسلامی و انسانی بود و با تاسیس مدرسه دین و دانش یکی از شخصیت های تاثیرگذار بودند.

علی رستمی با قدردانی از مجموعه قوه قضاییه و قضات، افزود: همکاران ما با تلاش شبانه روزی برای اجرای عدالت و احقاق حقوق و اجرای سیاست های قوه قضاییه که مهم ترین آن سیاست زندان زدایی است، تلاش می کنند و این مهم نیز مرهون همکاری مردم و ریش سفیدان و متنفذان است.

وی اظهار کرد: خط قرمز ما اجرای عدالت است و در امر انتخابات نیز توصیه می کنیم خط قرمزها را زیرپانگذارید و هرکسی که از صندوق های رای طبق انتخاب مردم بیرون آید همه وظیفه داریم تمکین کرده و به انتخاب مردم احترام بگذاریم.

او ادامه داد: دشمن به دنبال تحریم انتخاب و عدم حضور مردم پای صندوق های رای است اما امروز مردم ما با آگاهی و بینش سیاسی به مرحله ای رسیده اند که با مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه های انتخابات حضوری فعالانه و آگاه داشته باشند چون امروز کشور ما به برکت حضور جوانان متعهد و متخصص و خودباور و با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان به جایی رسید که سیلی محکمی به اسرائیل غاصب زد و موشک های سپاه به قلب اسرائیل زده شد که این با تکیه بر دانش بومی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی میسر نمی شود.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان ناهنجاری های اجتماعی را داریم نارضایتی هایی هست که در بحث حقوق عمومی ورود داشته ایم و از مردم می خواهیم اگر تخلفی دیدید به ضابطان خاص قضایی اطلاع دهید که اشد مجازات را برابر قانون برای آن ها لحاظ کنیم.

وی گفت: ما شبانه روزی از اجرای عدالت فروگذار نخواهیم کرد و هرآنچه در توان داریم به کار خواهیم بست تا با هنجارشکنان مقابله کنیم و از خانواده ها نیز می خواهیم بر فضای مجازی و حضور فرزندان خود در این عرصه نظارت کنند.

در پایان آیین سوگواری و سینه زنی و مداحی با حضور حاضران برگزار شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha