۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85522142
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شور جوانی، پای صندوق های رای 

۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۴
کد خبر: 85522142
شور جوانی، پای صندوق های رای 

بجنورد-ایرنا- حضور جوانان خراسان شمالی در پای صندوق های رای، شور و نشاط ویژه‌ای به انتخابات بخشیده؛ حضوری که به مثابه آرمان خواهی و آروزخواهی و امید به آینده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جوانی یعنی آرزو و امید، نقشه ریختن برای آینده و تلاش برای زندگی بهتر؛ جوانی یعنی شور و نشاط برای ساختن و آباد کردن؛

امروز حضور جوانان در انتخابات گوه اهمیت این رویداد سیاسی است، رویدادی که حضور آن، روزهای آینده را رقم می زند.

هر صندوق رای کشتزاری است که آماده شده تا بذرپاشی و محصول دلخواه را درو کند، امروز مهمترین وظیفه هر فرد به ویژه جوانان که حضور در پای صندوق‌های رای است.

امروز جوانان آمده اند تا نشان دهند که به آینده خود و تعیین سرنوشت کشور حساس هستند.

جوانان باری دیگر پای کار هستند تا در سرنوشت خود سهیم باشند و با مشارکت حداکثری، آینده روشن را برای کشور رقم بزنند.

جوانان پرنشاط دیار قومیت ها و فرهنگ ها آمده انده تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

شور جوانی، پای صندوق های رای 

انتخابات فرصتی برای رویش اراده ها

یکی از جوانان بازاری که در ساعات اولیه رایگیری در مسجد انقلاب بجنورد حضور یافته است در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: امروز دشمنان رفتار سیاسی ملت ایران به ویژه جوانان را در انتخابات پیش رو رصد می‌کنند و منتظر هستند تا ببینند ملت ایران چه حساسیتی نسبت به آینده خود دارد.

جواد یزدانی اظهار کرد: حضور پرشور جوانان در انتخابات در این برهه حساس بسیار حائز اهمیت است، همان طور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع زیادی از جوانان در میدان‌ نبرد حضور یافتند، در انتخابات امروز هم جوانان مشارکت حداکثری خواهند داشت.

یکی از جوانان دانشجو نیز که همراه دوستان در پای صندوق رای حاضر شده، دلیل حضورش را نیاز کشور به جوانان و اراده جوانان برای پیشرفت عنوان کرد و گفت: انتخابات فرصتی است تا جوانان، اراده خود را به نمایش بگذارند، فرد اصلح را برای اداره کشور انتخاب و روانه پاستور کنند.

زهرا نوری اظهار کرد: هر رای، برگی سرنوشت ساز برای کشور است، بنابراین مهم است که چه کسی انتخاب می شود، رییس جمهور باید توان رویارویی با مشکلات و حل آن را داشته باشد، باید برای خروج از وضعیت و شرایط کنون، برنامه و راهکارهایی عملی ارائه دهد.

وی افزود: چشم دشمنان، رسانه ها و فضای مجازی به ایران و به شعبه های انتخاباتی است، اما جوانان به عنوان قشر فعال و تاثیرگذار آمده اند تا انتخاباتی پرشور رقم بزنند و این حضور پاسخی محکم به کسانی است که عزت ملت ایران را برنمی تابند.

شور جوانی، پای صندوق های رای 

حضور در انتخابات، چاره ساز مشکلات

یکی دیگر از جوانان نیز با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصاد کشور گفت: درست است که مشکلات وجود دارد، گرانی و تورم در جامعه همه را گلایه مند کرده است اما برطرف کردن این مشکلات جز با حضور در صحنه میسر نمی شود، باید پای کار و در عرصه باشیم تا بتوانیم گام موثر به پیشرفت اقتصادی برداریم.

مونا محمدی اظهار کرد: در میان نگرانی جوانان از شرایط اقتصادی بیشتر است، این قشر دلواپس فرداها هستند از این رو باید حساسیت آنان به نتیجه انتخابات بیشتر باشد، بنابراین باید برای پایان دادن به این سختی ها و ساختن آینده در انتخابات شرکت کنند باید امیدوار به آینده بود و مشارکت فعالی در عرصه های مختلف بویژه انتخابات داشت.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یک جریان مهم برای مردم سالاری دینی است و ما امیدواریم که همه اقشار با هر سلیقه در انتخابات شرکت کنند و اهتمام خود را به صیانت از نظام جمهوری اسلامی نشان بدهند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ در حال برگزاری است، در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحهٔ سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha