نماینده مریوان و سروآباد در مجلس مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد

سنندج- ایرنا- نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی مردم کردستان را به مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، امید کریمیان در پیامی از آحاد مردم استان کردستان به ویژه شهرستانهای مریوان و سروآباد برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

وی با بیان اهمیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و چالشهایی که از بعد داخلی و بین المللی با آن مواجه هستیم، ضروری است که در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با انتخاب فردی اصلح طبق معیارهای مورد تاکید در بیانات اخیر مقام معظم رهبری اقدام کنیم.

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید دوباره بر نقش و جایگاه ریاست جمهوری و تاثیر آن در ترقی و تعالی کشور از آحاد ملت ایران خواست ضمن مشارکت گسترده خود در دعوت از دیگران هم برای حضور در پای صندوق‌های رای نقشی فعال داشته باشند.

به گزارش ایرنا، انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha