امنیت کامل برای برگزاری انتخابات در کردستان فراهم است

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان گفت: مجموعه پلیس استان از ماه قبل تدابیر و برنامه‌ریزی های لازم را به منظور برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش کامل اندیشیده است.

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون با اشراف اطلاعاتی لازم، پلیس آمادگی مطلوب و کامل برای برقراری امنیت کامل انتخابات را دارد.

وی با اشاره به اینکه امنیت، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور، تثبیت مردم سالاری، نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تاییدی بر مقبولیت نظام است.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) فریب نقشه های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود، اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سردار آزادی یادآور شد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشورمان همیشه در معرض تهدید بوده، چرا که دشمنان از همان ابتدا نسبت به اهداف والای انقلاب آگاهی داشتند و پیروزی چنین انقلابی را آغازی بر پایان خود می دیدند.

وی امنیت و آرامش روانی شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و افزود: پلیس به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است و با افتخار در کنار مردم است.

به گزارش ایرنا، انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha