فعالیت ۱۹۴ صندوق اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری در ساوه و زرندیه آغاز شد

ساوه - ایرنا - فرآیند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های ساوه و زرندیه، مناطق شمال استان مرکزی در ۱۹۴ صندوق اخذ رای آغاز شد.

به گزارش ایرنا، شعبات اخذ رای در این شهرستان‌ها همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیرماه فعالیت خود را برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخاب نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران آغاز کردند.

از مجموع ۱۹۵ شعبه اخذ رای انتخابات در شمال استان مرکزی، ۱۳۶ مورد در شهرستان ساوه و ۵۸ مورد نیز در شهرستان زرندیه مستقر شده است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور کشور، امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور، سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در حال برگزاری است.

این دوره از انتخابات ۲ مدرک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه قابل قبول است و امکان رای دادن با گواهینامه خودرو، گذرنامه و گواهینامه پایان خدمت ممکن نیست.

«سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند. «علیرضا زاکانی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» دیگر داوطلبان این عرصه بودند که روز گذشته از ادامه رقابت انصراف دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha