امام جمعه بجنورد: مردم، حماسه‌ای ماندگار خلق کنند

بجنورد-ایرنا- امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خرسان شمالی گفت: مردم ولایتمدار خراسان شمالی با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کنند و با انتخاب اصلح سرنوشت کشور را تعیین کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری روز جمعه با حضور در پای صندوق رای مسجد انقلاب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: انتخاب فرد اصلح همانند مشارکت مردم مهم است تا عزت، استقلال، معیشت و اقتصاد مردم به همراه اداره مملکت تامین شود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: حضور حداکثری شرط اول موفیت این رویداد سیاسی است تا راه شهید رییسی ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: تقویت نظام اسلامی و دینی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تامین می شود و ایران قوی با انتخابی بهترین گزینه و فرد اصلح رقم خود را رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: حماسه عظیم مردم در انتخابات پیش رو بسیار مؤثر است بنابراین آحاد مردم باید با شور و شوق بیشتر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه مردم ما همواره خالق حماسه‌های تاریخی در کشور بوده اند ادامه داد: کشور در سایه مدیریت تحولی و جهادی در برنامه هفتم توسعه به بالندگی و پیشرفت دست خواهد یافت.

وی گفت: انتخاب رئیس جمهور مردمی، کارآمد و آشنا به نظام مسائل کشور و دارای رویکرد حل مسائلی به پشتوانه آرای بالای مردم، ضامن پیشرفت کشور است.

به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی برگزار و بر اساس پیش بینی ستاد انتخابات در استان ۶۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که ۴۰ زهزار نفر آن را جوانان شامل می شوند.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha