۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85522304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۰۰ درصد شعب اخذ رای قزوین فعال هستند

۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبر: 85522304
۱۰۰ درصد شعب اخذ رای قزوین فعال هستند

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخابات قزوین گفت: یک هزار و 89 شعبه اخذ رای این استان در حال حاضر و با آغاز چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در این استان به صورت 100 درصد آماده ارایه خدمات به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز جمعه در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: بعد از حدود ۳۵ روز تلاش برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، تمامی شعب اخذ رای ثابت و سیار در سطح شهرها و روستاهای استان آماده خدمت هستند.

وی با اشاره به اینکه ضمن هماهنگی به عمل آمده با فرمانداران، بخشداران و اعضای شعب اخذ رای استان، موفق شدیم راس ساعت هشت صبح رای گیری را آغاز کنیم، تصریح کرد: تاکنون ‌۱۰۰ درصد شعب اخذ رای استان قزوین نخستین استعلام کدملی مراجعه کنندگان را انجام داده و فعالیت خودشان را ثبت کرده اند.

کاظمی ادامه داد: متولدین هشتم تیر ماه ۸۵ به قبل امکان رای دادن دارند و تمامی رای دهندگان نیز بایستی با داشتن اصل کارت ملی یا شناسنامه وارد شعب اخذ رای شوند، با توجه به اینکه اثرانگشتی نخواهیم داشت،‌ استعلام ها الکترونیکی بوده تا جلوی هرگونه تخلف گرفته شود.

این مسوول بیان کرد: امروز ۲۵ هزار نفر از بخش های مختلف نظارتی و اجرایی در انجام کارهای زیرساختی ما را در امر برگزاری هرچه با شکوه انتخابات ریاست جمهوری کمک خواهند کرد، علاوه بر این نیز نمایندگان معرفی شده از سوی نامزدهای انتخاباتی نیز در شعب اخذ رای حضور دارند.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین خاطرنشان کرد: از ساعت هشت صبح تا 22 فرآیند برگزاری انتخابات ادامه دارد و این مدت نیز قابل تمدید خواهد بود که جای دارد از زحمات تامین کنندگان امنیت در شعب اخذ رای تشکر و قدردانی داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha