استاندار اصفهان: حماسه بزرگ در پیش است + فیلم

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: با ارزیابی صورت گرفته و فعالیت نامزدهای انتخاباتی در استان‌ها، انتظار می‌رود که حماسه بزرگی در پیش رو داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای میدان امام (ره) اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت همگانی در انتخابات ریاست جمهوری در آینده ایران اسلامی مؤثر است و تک تک آراء مردم، اقتدار کشور را رقم می‌زند.

وی تاکید کرد: هر چه انتخابات پرشورتری داشته باشیم، دنیا نگاه دیگری به جمهوری اسلامی خواهد داشت.

مرتضوی با اشاره به فعالیت سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی در سراسر استان اصفهان، اظهار کرد: تعداد قابل توجهی شعبه سیار نیز در استان آماده دریافت آراء مردم است.

وی با بیان اینکه حدود ۹۶۰ شعبه اخذ رای در شهر اصفهان فعال است، اظهار کرد: نیروهای اجرایی انتخابات از ساعت ۶ صبح امروز در شعبه های اخذ رای حضور یافتند و با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته و فراوانی شعب در استان، مردم دغدغه ای برای رای دادن نخواهند داشت.

استاندار اصفهان زمان قانونی اخذ رای را ۱۰ ساعت اعلام کرد و گفت: با توجه به جمعیت استقبال کننده و تصمیم و ارزیابی ستاد انتخابات کشور با هماهنگی شورای نگهبان ممکن است این ساعت افزایش یابد.

مرتضوی از مردم خواست که در ساعت‌های اولیه در شعبه های اخذ رای حضور پیدا کنند.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز جمعه هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان آغاز شد.

برای این دوره از انتخابات در استان اصفهان بیش از چهار میلیون تعرفه توزیع و تعداد واجدان شرایط رأی دادن نیز حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha