استاندار اردبیل: عزت و اقتدار کشور در گرو انتخاب امروز ملت ایران است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل با بیان اینکه امروز روز تعیین سرنوشت ملت ماست، گفت: اگر می‌خواهیم آینده فرزندان ما آینده خوبی باشد و عزت کشور حفظ و ارتقا یابد، همه اینها در گرو انتخاب امروز ماست.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدحامد عاملی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در مسجد کلخوران اردبیل اظهار کرد: از چند روز قبل تمامی تمهیدات برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان اتخاذ شده و یک هزار و ۳۰۰ شعبه ثابت و سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی آماده اخذ رای شهروندان است.

وی با بیان اینکه امروز روز تعیین سرنوشت ملت ماست، اضافه کرد: انتخاب رئیس جمهور عرصه مهمی برای آینده ملت است و اگر می‌خواهیم آینده فرزندان ما آینده خوبی باشد و عزت کشور حفظ و ارتقا یابد، همه اینها در گرو انتخاب امروز ماست.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف رئیس جمهور ایجاد هماهنگی بین قوای مختلف است، با ذکر یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی گفت: شهید رئیسی جایی که لازم بود منافع مردم حفظ شود، از حق خود و دولت می‌گذشت اما تلاش می‌کرد با هماهنگی موثر بین قوا تمامی مجموعه‌ها به صورت همدل و همراه شده و برای عزت و آینده کشور قدم برداشته شود.

عاملی با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم استان اردبیل در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته تصریح کرد: در انتخابات گذشته اردبیل در سطح کشور رتبه نهم مشارکت مردمی را کسب کرد که مایه افتخار بود و با توجه ارزیابی‌هایی که داریم در این دوره انشاءالله مشارکت بیشتر خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تاثیرات بین‌المللی انتخابات ایران اظهار کرد: کشورهای مختلف و به ویژه آنهایی که سال‌هاست با ملت ایران دشمنی و عداوت دارند، منتظر هستند ببینند مردم ما چگونه در صحنه انتخابات حضور می‌یابند. اگر ببینند حضور و مشارکت مردم جدی و بالاست قطعا در تصمیمات اینها تاثیر خواهد داشت.

مقام عالی دولت در استان اردبیل خاطرنشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی برنامه‌هایی دارد تا به زعم خود نظم منطقه را به هم بزند. این رژیم منتظر است ببیند در انتخابات ایران چه اتفاق می‌افتد ، اگر ببیند مردم پای کار نظام و انقلاب هستند و حضورشان حداکثری است قطعا در تصمیم اینها تاثیرگذار خواهد بود.

عاملی اضافه کرد: در زمان رئیس جمهور شهید وقتی دیدند مردم ما در هر شرایطی پای نظام و انقلاب هستند، پای میز مذاکره آمدند و گفتند بیایید با مذاکره مسائل را حل کنیم و این مسائل با حفظ عزت کشور منافع مردم سیاست‌های کلان نظام ادامه داشت که متاسفانه ایشان به شهادت رسید و تقدیر این بود رئیس جمهور عزیز پاداش اخلاص و مجاهدت را این طور بگیرد.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات در اینکه دنیا پای میز مذاکره بیاید تاثیرگذار است و امیدواریم با حضور جدی مردم در صنحه انتخابات آینده با عزت برای کشور رقم بخورد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه آرایش قدرت در منطقه برای آینده نظام جهانی تاثیرگذار است، گفت: زمانی تنها مردم فلسطین در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی مقاومت می‌کردند اما امروز جریان مقاومت در اوج قدرت است و شاهد هستیم که در مناطق مختلف مانند یمن، لبنان و عراق جریان مقاومت شکل گرفته است.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: بسیاری از دولت‌ها برای بقای خود وابسته به بلوک‌های قدرت بوده‌اند، اما بنای نظام ما هیچ گاه این طور نبوده است و پشتوانه حاکمیت و قدرت ما مردم بوده است که یکی از مصادیق ظهور و بروز این پشتوانه انتخابات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha