استاندار زنجان: مشارکت قوی در انتخابات، دولتی قوی و با پشتوانه محکم را رقم می‌زند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان زنجان گفت: مشارکت قوی در انتخابات موجب تشکیل دولتی قوی و رییس جمهوری با پشتوانه محکم برای کشور خواهد شد.

محسن افشارچی روز جمعه در ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به ساماندهی ۱۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، افزود:‌ ایران اسلامی این توان را دارد که در کمتر از چهار ماه سه انتخابات سالم را برگزار کند و این نعمتی است که همگان باید آن را قدر بدانیم.

وی تاکید کرد: بر این اساس مردم باید با ولع و اشتیاق پای صندوق های رای حاضر شوند.

افشارچی با بیان اینکه حضور مردم استان زنجان در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت کم نظیر بود، اظهار داشت: مردم برای گرامیداشت همه شهدا آمدند و در امتداد آن نیز باید در صحنه حاضر شوند و جانشین شایسته ای برای رییس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: به یقین آبروی کشور تعداد آرایی است که به صندوق‌های رای ریخته می‌شود و این نشان دهنده حساسیت مشارکت در انتخابات است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha