رییس جمهور آینده کشور باید اصلح و ولایتمدار باشد

زنجان - ایرنا - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور کشور گفت: رییس جمهور آینده باید فردی انتخاب شود که اصلح، ولایتمدار و همراه رهبر انقلاب باشد و به کشور آسیب نزند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمود نبوی روز چهارشنبه در نشست تبیینی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در زنجان، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب است که موجب اقتدار نظام می شود.

نبوی گفت: دشمنان با انواع شیطنت ها و توطئه ها در صدد دور کردن مردم ایران از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید با هوشیاری مقابل این توطئه ها ایستاد.

وی با اشاره بر لزوم انجام کارهای فرهنگی در کشور، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر جهاد تبیین به عنوان جهاد کبیر تاکید و نسبت به کم بودن اقدامات فرهنگی در کشور انتقاد کرده اند.

حجت الاسلام نبوی با بیان اینکه مشارکت ۴۰ درصدی در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشانه کم کاری فرهنگی است، یادآور شد:‌ بخشی از جامعه با مشکلاتی مواجه هستند و بخشی نیز به عملکردها گلایه دارند درحالیکه با فعالیت های فرهنگی و جهاد تبیین می توان این مشارکت را به بیش از ۶۰ درصد رساند.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده طی سالهای گذشته در جهت رشد و توسعه کشور، گفت: ولایتمداری و عشق به رهبری و اخلاص از ویژگیهای بارز و شاخص آیت الله شهید رییسی بود.

حجت الاسلام نبوی با بیان اینکه ولایتمداری،‌ اخلاص و تهجد سردار سلیمانی او را به مقام والای شهادت رساند، تاکید کرد:‌ برای انقلاب خونهای بسیاری ریخته شده است که این خون ها و امام زمان(عج) کشور را حفظ خواهد کرد اما اگر رییس جمهور اصلح نباشد کارهای کشور عقب می افتد.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha