مراوه‌تپه، مینودشت و بندرگز ، پیشتاز مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

گرگان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: تا ساعت ۱۸ عصر امروز، سه شهرستان مراوه‌تپه، مینودشت و بندرگز، پیشتاز مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز جمعه در ستاد خبری انتخابات گلستان اظهار کرد: از یهزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای استان، ۶۷۳ شعبه در شهر و ۸۴۲ شعبه در روستاها مستقر است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۴ هزار نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند، افزود: روند برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد که توصیه ما به مردم این است که هر چه زودتر برای شرکت در انتخابات اقدام کنند.

رییس ستاد انتخابات گلستان خاطرنشان کرد: مردم براساس ماده ۱۹ شناسنامه و یا کارت ملی را برای رای دادن در دست داشته باشند.

مهاجر از پیش‌بینی مشارکت ۶۰ درصدی گلستانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: مردم با حضور حماسی خود به پویش «نه به حضور» رسانه‌های معاند دست رد زدند.

وی قهر از صندوق رای را به ضرر مردم خواند و گفت: انتخابات بهترین فرصت برای نمایش مردم‌سالاری دینی و حضور مردم در امر تمدنی و جهادگونه است.

به گزارش ایرنا، انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ درحال برگزاری است.

با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha